  • Data: 2010-06-15 21:34:23
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 21:13, J.F. pisze:
    (...)
    > Coz chcesz - taka prawda.
    > Tu auto rzadkie i neoncjusz trafil prawidlowo za pierwszym razem,

    Lexus rzadkim samochodem? Fakt, na wsi mieszkam, ale tego tutaj jeździ
    bez liku.

    > ale jakbym np lusterko od samochodu czy telefon wystawil na sprzedaz,
    > to ma mi policja wparowac ? Bo na pewno ktos sie znajdzie komu akurat
    > ukradli.

    A gdzie ja coś takiego napisałem? Mam wrażenie, że nie do końca
    załapałeś o czym pisałem.

    > A jesli dobrze licze to mam siedem komorek w domu - to pewnie
    > powinienen sie policji dlugo spowiadac ?

    Eee? Ja mam ich też kilka - za simdaty też będą ścigać? Przecież
    to jakaś bzdura. Żonę mi zamkną? Synów? Może mi lapki pozamykają?
    Przesadzasz... Gdzieś jest granica normalności...

    > A jak ktos uwaza ze narkotyki powinny byc dozwolone ?

    Nieistotne co ktoś uważa w tej materii - handel narkotykami to biznes
    o parę rzędów wielkości bardziej dochodowy, niż te parchate lusterka.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.