  • 1. Data: 2014-08-10 10:25:45
    Temat: chwalę się
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Pozbyłem się Skody Yeti. W końcu.
    :)

  • 2. Data: 2014-08-10 10:29:20
    Temat: Re: chwalę się
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Pozbyłem się Skody Yeti. W końcu.
    :)
    To aż taka trauma była? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-08-10 11:55:57
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 10:29, WOJO pisze:
    > Pozbyłem się Skody Yeti. W końcu.
    > :)
    > To aż taka trauma była? :)
    > Pozdrawiam.
    > WOJO
    Był. VAG to jednorazówki i nikt rozsądny już tego nie chce.

  • 4. Data: 2014-08-10 12:01:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 10:25:45 +0200, megrimsES napisał(a):

    > Pozbyłem się Skody Yeti. W końcu.
    > :)

    Powiadają że człowiek się cieszy dwa razy - kiedy kupuje i kiedy sprzedaje
    brykę :)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-08-10 12:11:36
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Powiadają że człowiek się cieszy dwa razy - kiedy kupuje i kiedy sprzedaje
    > brykę :)

    prawda. A jak w ramach tej samej transakcji zostawiasz stare auto
    i bierzesz kolejne to radość podwójna :D

  • 6. Data: 2014-08-10 12:35:51
    Od: tá´Ź

    megrimsES wrote:

    > prawda. A jak w ramach tej samej transakcji zostawiasz stare auto i
    > bierzesz kolejne to radość podwójna :D

    Od wczoraj bujasz się Rapidem? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2014-08-10 14:50:06
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 12:35, t? pisze:

    > Od wczoraj bujasz się Rapidem? ;)

    Nie. Ale jak już odbiorę to się pochwale :D

  • 8. Data: 2014-08-10 17:19:32
    Od: a...@g...com

    > pochwale :D

    Marke podaj przynajmniej....
    Domyslam sie ze albo Renault albo Lexus.
    R bo moze po upadku ostatniego dziesieciolecia teraz jakosc odbije w druga przesade
    L ? a to nie wiem. cos tam slyszalem.....

  • 9. Data: 2014-08-10 19:37:23
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 17:19, a...@g...com pisze:

    > Marke podaj przynajmniej....
    > Domyslam sie ze albo Renault albo Lexus.
    > R bo moze po upadku ostatniego dziesieciolecia teraz jakosc odbije w druga przesade
    > L ? a to nie wiem. cos tam slyszalem.....

    Podpowiem:
    napęd na obie osie i ceramiczne hamulce. :D

  • 10. Data: 2014-08-10 19:47:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-10 19:37, megrimsES pisze:

    > Podpowiem:
    > napęd na obie osie i ceramiczne hamulce. :D

    no napisz wreszcie, o twoich autach zawsze się przyjemnie czyta :)

    Łukasz