  • 11. Data: 2010-02-25 16:57:58
    Temat: Re: cholerne samsungi
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
    znalazłem donos TW *bagno*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Jakie problemy ? Ten telefon jest super. I akurat mam jeden całkiem nowy po
    > okazyjnej
    > cenie do sprzedania !

    Czytasz wątek czy tylko spamujesz?
    Jeśli jesteś ze Szczecina i mógłbym ten telefon dostać w swoje łapki to
    możemy rozmawiać dalej.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 12. Data: 2010-02-25 17:21:29
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-02-25 12:35, bagno pisze:
    > Miałem sobie nokie ale się napaliłem na telefon dual. Po pół roku się w
    > końcu zdecydowałem
    > i mam samsunga c5212. Co za gówno !! Wsadziłem plusa i orange. W orange
    > stukania, pukanie,
    > głos ze studni. W plusie dużo mniejsze stukanie i pukanie ale obcina
    > końcówki wyrazów i nie mogę
    > nic zrozumieć ! Dam głośno to na 3 metry słychać. Dam ciszej to nic nie moge
    > zrozumieć.

    No fakt, co nokia to nokia. Od pół roku bodajże korzystam z c5212 i nie
    mam takich problemów. Dźwięk ok, żadnego stukania etc...
    Widocznie trafiłes na felerny model.
    Ale niestety rozwiązania techniczne to nie to co w nokii :]
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 13. Data: 2010-02-25 17:40:54
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Adramelech wrote:
    > "bagno" <b...@o...pl> Odpowiedz na news:hm5o4c$6jf$1@inews.gazeta.pl:

    > Może trafiłes na jakiś uszkodzny egzemplarz. Próbowałeś zgłaszać to do
    > reklamacji? Mam już drugiego samsunga (ale nie dual sima) i jestem
    > b.zadowolony ze swoich telefonów.

    miałem 2 lata samsunga L760 i byłem bardzo zadowolony.
    Jakość wykonania, materiały, przyjazność obsługi, wszystko na plus.

  • 14. Data: 2010-02-25 18:18:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "...:::WISKOLER:::..." news:1h3a5kmgojkd5.8f5drnhyqhbk.dlg@40tude.net

    > Mam na stanie Myphona a zastanawiałem sie nad kupnem takiego szjsunga, ale
    > skoro są z nim takie problemy to zostaję przy dwóch nokiach.

    sam myphone'a nie posiadam, ale... ale byłem bardzo pozytywnie zaskoczony
    jakością rozmów jakie serwują te telefoniki. (dualki oraz tradycyjne
    aparaty). Szajsung może się schować.

  • 15. Data: 2010-02-25 18:40:17
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl>

> [...]
    >
    > sam myphone'a nie posiadam, ale... ale byłem bardzo pozytywnie zaskoczony
    > jakością rozmów jakie serwują te telefoniki. (dualki oraz tradycyjne

    Mam myphona, jakość dzwięku jest zaskakująco dobra (również jako odtwarzacz
    mp3). Nie zawiesza się, dual działa bez zarzutu. Karta pamięci działa jak
    pendrive, bateria trzyma długo i cena niska. Wadami jest brak możliwości
    wgrania jakiegokolwiek oprogramowania (brak java), robi kiepskie zdjęcia.
    Zależy co kto lubi, do dzwonienia jest OK.

    Paweł /pebro/

  • 16. Data: 2010-02-26 11:37:15
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
    wiadomości news:owow98zoftm9$.13lifphanbfre$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Czytasz wątek czy tylko spamujesz?
    > Jeśli jesteś ze Szczecina i mógłbym ten telefon dostać w swoje łapki to

    Głównie spamuje. Tak naprawdę to jestem pracownikiem samsunga.

  • 17. Data: 2010-02-26 15:17:21
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
    znalazłem donos TW *pebro*,
    o treści cytowanej poniżej:

> [...]
    > wgrania jakiegokolwiek oprogramowania (brak java), robi kiepskie zdjęcia.
    > Zależy co kto lubi, do dzwonienia jest OK.

    Dołóż tego brak polskiego słownika zarówno przy pisaniu sms-ów jak i np.
    wpisywaniu notatek w kalendarzu. Mnie np. to bardzo przeszkadza.

  • 18. Data: 2010-02-26 16:07:39
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Widocznie trafiłes na felerny model.
    > Ale niestety rozwiązania techniczne to nie to co w nokii :]

    Troche mi wkurwienie przeszło i musze stwierdzić, że odbyłem 1 rozmowę bez
    stukania i pukania (orange). Lekki pogłos ale bez problemów ze zrozumieniem
    czegokolwiek. Zobaczymy co będzie dalej.

  • 19. Data: 2010-02-26 19:49:44
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::...">
    > Dołóż tego brak polskiego słownika zarówno przy pisaniu sms-ów jak i np.
    > wpisywaniu notatek w kalendarzu. Mnie np. to bardzo przeszkadza.

    Mało używam SMS-ów i wpisuje "wielonaciskowo" ale fakt, jak ktoś
    przyzwyczajony to może brakować T9. No i brakuje polskich lkiter.

    Paweł /pebro/

  • 20. Data: 2010-02-27 00:14:35
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    pebro wrote:
    > Użytkownik "...:::WISKOLER:::...">
    >
    > Mało używam SMS-ów i wpisuje "wielonaciskowo" ale fakt, jak ktoś
    > przyzwyczajony to może brakować T9. No i brakuje polskich lkiter.

    Nie żebym ten tego, ale co to są polskie lkitery? ;)