  • Data: 2009-02-21 18:32:37
    Temat: Re: chłopcy radarowcy
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gnp93q$86g$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja widzę.
    > Policjant to zawód "z powołania". Jak - nie przymierzając - ksiądz, czy
    > nauczyciel. Tutaj traktowanie pewnych zachowań per "też człowiek" jest nie
    > na miejscu. To _służba_ Państwu i obywatelowi.
    >
    > Słaba wola i pamiętliwość plus polska zawiść i poczucie "wadzy" - won!
    >
    > Tak wiem - idealizuję.

    alez nie,
    poczucie wladzy to skurwysynstwo. takich palantów pietnuje od razu. Tylko
    odróznijmy naduzywanie tego co sie ma na sobie od tego, ze pamietasz ze ktos
    jezdzi niebezpiecznie czy tez brawurowo....

    E.
    P.S. mnie sie tez marzy zeby kazdy kochal to co robi, i byl w tym zajebiscie
    dobry.. ale tak niema ;)