  • Data: 2009-02-22 08:56:56
    Temat: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Od: Szwed <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Jeśli po remoncie zostało ograniczenie to wcale nie znaczy że ktoś
    > zapomniał o nim, tylko że jeszcze nie jest podpisany protokół odbioru drogi
    > i do tego czasu formalnie trwa remont i to ograniczenie MUSI tam być

    Czyli wszystko się zgadza, nie ma problemu?
    A może trzeba pośpieszyc się z odbiorem? Albo wprowadzic zmianę organizacji
    ruchu (i podwyższyc prędkosc) aż nie odbiorą drogi skoro prace już są
    zakończone?
    W naszym kraju nikt się nie przejmuje tym, że inni tracą czas bez sensu.
    Remont zakończony, ale do odbioru 2 tygodnie, to niech sobie ludziki stoją
    w korku (albo kupią motocykl :-P )

    > - Jeśli na prostej drodze przy lasku stoi ograniczenie do 60 to nie dlatego
    > żeby zrobić na złość kierowcom tylko dlatego że za laskiem jest dom
    > starców/szkoła/cmentarz (sprawdzone)

    Zależy od regionu. Są takie drogi, gdzie przed każdym łagodnym łukiem stoi
    10 znaków "ostry zakręt", wykrzyknik, poślizg, ograniczenie do 40 itd.
    Ludzie nauczyli się ignorowac ten szum informacyjny ;)
    A później można trafic na niespodziankę typu stoi 40 przed zakrętem więc
    każdy próbuje 50/60/70 a tu naprawdę _szybciej_się_nie_da_
    Prawie wyleciałem z drogi na takiej niespodziance ;)

    > BTW: pewnie większośc była za zachodnią granicą - ile razy widzieliście tam,
    > że ktoś zap....la 100km/h po mieście ?? albo ile razy widzieliście
    > wyprzedzanie wyprzedzającego na ciągłej ?? A u nas to norma...

    Hehe, niemiaszki to potrafią kilka km jechac za rowerzystą, bo wyprzedzanie
    jest zabronione :D

    > A najgorsze jest kiedy ktoś normalny trafi na takiego kretyna jadącego z
    > przeciwka który wie że to ograniczenie jest bez sensu.......

    Dlatego tym niemiaszkom zazdroszczę. Chciałbym trochę więcej policyjnego
    terroru na drogach. Jednocześnie jednak należało by rozpocząc dyskusję nad
    kilkoma nieżyciowymi przepisami (np 50 w każdej wsi->u niemiaszków często
    jest 70 i żyją).

    pozdr
    Szwed