  • Data: 2009-11-21 13:41:04
    Temat: Re: chinska ciekawostka
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:he5pn9$1sjj$1@news2.ipartners.pl...

    > a co nie tak?
    > klientów sprzedającemu naganiasz?

    -----------------

    poczytajcie na:
    http://forum.pcformat.pl/thread-91415-post-852932.ht
    ml#pid852932

    Pewien gość tam napisał:

    Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
    Witam! Otóż mam dwa problemy ze sprzętem.
    Jeden z kamerą Sony DVX-900 a drugi z moim kompem ale o tym zaraz najpierw
    kamera.

    Więc tak mam tą kamere tylko że robi strasznie słabe zdjęcia. Na oudowie
    kamery pisze że ma 16.0 mega pixels a jak zrobie zdjęcie to niema nawet
    chyba 2 mega pixeli i zdjęcia da się robić w dzień bo w nocy nawet jak się
    flesza włączy to zdjęcia są strasznie ciemne.

    Teraz problem z kompem.
    Otóż gdy włączam kompa to czasem sie robi coś takiego że ładuje się ten
    pasek Windowsa a zaraz po tym ekran się robi czary dioda na monitorze sie
    robi pomarańczowa i pisze Power Saving Mode czy coś takiego.
    Proszę o szybko odpowiedź

    --------------
    Ktoś mu odpowiedział:

    E: Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
    Kamerka: Poszperaj w ustawieniach, może nie zmieniłeś rozdzielczości. Nie
    robisz czasem zdjęć pod światło?
    P.S. Kamerki ogólnie nie służą do robienia zdjęć Oczko

    Komp: Jak jest ten pasek windowsa i pokazuje się "Power Saving Mode" to
    dalej nic się nie dzieje?

    ----------------
    Gosc znowu:
    Kamera: Wiem ale nawet jak kameruje to jest słaba jakość i to bardzo. I
    niema w ustawieniach nic o rozdzielczości
    Komp: Nom komp jest włączony świeci sie Power tylko monitor tak jakby się
    sam wyłącza. A jak wyłącze i włącze monitor to zaraz on znowu się sam
    wyłączy. A jak zresetuje kompa to już wszystko jest ok.

    Inny : No właśnie.ja mam ten sam problem moja kamera robi bardzo ciemne
    zięcia a instrukcja jest nie po polsku i nie za bardzo kumam o co w niej
    chodzi błagam pomóżcie.i jeszcze jedno pytanie czy można do takiej kamery
    wgrać polskie menu??????

    Ludzie kupuja podróbki, a potem sie dziwia, że to sie nawet nie zbliza do
    parametrów jakie tam sa opisane.

    J.