  • Data: 2009-11-21 13:48:56
    Temat: Re: chinska ciekawostka
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W uzupełnieniu: znalazłem cos takiego na stronie
    http://www.forum.fotoexpert.pl/topics46/18619.htm

    ---
    witam,
    znalazłem na allegro pod TYM linkiem kamerkę OLIMPIC DVX-900. Kamerkę mam
    zamiar wykorzystywać do nakrywania od czasu do czasu filmików "rodzinnych"
    itp. zależy mi na niskiej cenie.

    Moje pytanka to: Czy warto? Czy i jeżeli tak to czym różni się ona od SONY
    DVX-900

    ----
    ktos odpowiedział?

    Sony nigdy nie produkowało kamer o takim oznaczeniu i nie stosuje kart
    pamięci SD w swoich produktach, wyłącznie karty Memory Stick.

    MX-7000, DVX-R580, DVX-750, DVX 600R, DVX-800, DVX-801, DVX-900 z naklejkami
    Sony, Canon, Olimpic, Macoya, Venus, Cansonic, Focusco również znane jako
    JVC DV7 (w UK) to... najnowsze międzynarodowe oszustwo jakiejś gangsterki.

    Próbują to wciskać na całym świecie. Polska, Litwa, Ukraina, Grecja i
    Rumunia (sprzedają to u nich Cyganie), Niemcy (tu z kolei Turcy), Kanada,
    USA itd. Ceny od kilkudziesięciu euro/dolarów do... kilkuset! Za kamerkę
    internetową 1.3Mpix w ładniejszym opakowaniu w większości przypadków
    działającą do 5 minut albo wcale. :( Tu są parametry tego szajsu -
    http://www.cansonic.com/shop/item.asp?itemid=2

    Informacje na temat tego oszustwa i więcej szczegółów w komentarzach
    (wszystko po angielsku) http://www.dataman.ro/200...-800-camcorder/ Stąd
    właśnie wziąłem wszystkie informacje.

    Nie dajcie się kroić i nie bądźcie pazerni! Nie da się kupić NOWEJ kamery z
    prawdziwego zdarzenia za tak małą kasę (najtaniej widziałem za 250 PLN na
    Allegro).

    Sprawa sie wyjaśniła. To badziew!
    Niestety jak ktos sie nie zna moze sie naciać, a potem dziwic sie czemu to
    takie ch..... jest?

    j.