eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 21:13:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <l0t3pb$gfp$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl> <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
    <l0q34a$i61$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-68-230.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1379013227 16889 89.76.68.230 (12 Sep 2013 19:13:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 19:13:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l0q34a$i61$1@news.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-11 17:44, Refleksyjny pisze:
    >
    > Odnosiłem się do faktu, że wyszydzano zderzak Łągiewki i twierdzono, że
    > skoro naukowcy nie potrafią zrozumieć do końca fizyki stojącej za tym
    > urządzeniem tzn że nie ma prawa działać. I tyle.

    Właśnie odwrotnie. To Łągiewka, Gomuła i obecnie EPAR
    twierdzili, że zderzak nie pa prawa działać zgodnie
    z prawami fizyki. Wiec potrzebujemy nowych.
    A to bzdura.

    Jak chcesz sobie poczytać, jak to działa,
    to tu masz tego anglika, co próbował poodbny ukłąd
    patentować. I zrobił to, co 20 lat nie może zrobić
    Łągiewka, policzył jak to działą. Szkolna fizyka.

    "
    To ten:
    http://www-control.eng.cam.ac.uk/Homepage/officialwe
    b.php?id=3

    Czytamy:
    http://www-control.eng.cam.ac.uk/~mcs/lecture_j.pdf

    Na stronie 18 mamy zderzak Łągiewki.
    Od strony 34 mamy zbudowane urządzenia!
    Wszystko opatrzone wzorkami i bardziej zaawansowane.
    Rozwinięta wersja tej pracy.
    http://www-control.eng.cam.ac.uk/~mcs/Japan_mtns_06.
    pdf

    Zderzak Łągiewki w 2002.
    http://www-control.eng.cam.ac.uk/Homepage//papers/cu
    ed_control_859.pdf

    Do wcześniejszych prac są tylko abstrakty, a aż tak szperać mi się
    nie chce.
    "

    pzdr
    bartekltg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: