eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:35:19 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <l0smv7$3fm$1@news.task.gda.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    <2...@g...com>
    <l0slhe$v79$1@news.task.gda.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1379000103 3574 46.171.108.166 (12 Sep 2013 15:35:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 15:35:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504274
    [ ukryj nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marek,
    >
    > Thursday, September 12, 2013, 5:10:52 PM, you wrote:
    >
    >> Użytkownik wrote:
    >>>> Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że
    >>>> wszystko co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.
    >>> Ograniczeniem dla silnika parowego jest wytwornica pary. Nie da się
    >>> w samochodzie osobowym zainstalować kotła potrafiącego wygenerować
    >>> 30kW w 200ms.
    >> bo nie ma takiej potrzeby...
    >
    > Znaczy rezygnujesz z wyprzedania...
    >
    >> musi być duży zbiornik napełniony parą przegrzaną o odpowiednim
    >> ciśnieniu utrzymywany cały czas w gotowości.
    >
    > Jak duży? Ile będzie ważył? Ile będzie kosztował? I co się stanie, jak
    > wybuchnie?
    >
    >> W przypadku pogrzewania zbiornika innym paliwem niż węgiel, można
    >> dostwę energii do zbiornika dość łatwo regulować tak aby utrzymać
    >> ciśnienie dyspozycyjne w zakresie wymaganym, bo przegrzewania
    >> zbiornika i wywalania pary w powietrze.
    >
    > Jassssne. Przyczepa ze zbiornikiem pary i pancerną obudową.


    ja sie tu nie wypowiadam na sensem tego rozwiązania :) bo sensu to ono
    niema... :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: