eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:19:44 +0200
    Organization: private
    Lines: 33
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    <2...@g...com>
    <l0slhe$v79$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.0.35.75
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1378999185 27548 31.0.35.75 (12 Sep 2013 15:19:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 15:19:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <l0slhe$v79$1@news.task.gda.pl>
    X-Comment-To: Marek Dyjor
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504271
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Marek,

    Thursday, September 12, 2013, 5:10:52 PM, you wrote:

    > Użytkownik wrote:
    >>> Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że
    >>> wszystko co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.
    >> Ograniczeniem dla silnika parowego jest wytwornica pary. Nie da się w
    >> samochodzie osobowym zainstalować kotła potrafiącego wygenerować 30kW
    >> w 200ms.
    > bo nie ma takiej potrzeby...

    Znaczy rezygnujesz z wyprzedania...

    > musi być duży zbiornik napełniony parą przegrzaną o odpowiednim
    > ciśnieniu utrzymywany cały czas w gotowości.

    Jak duży? Ile będzie ważył? Ile będzie kosztował? I co się stanie, jak
    wybuchnie?

    > W przypadku pogrzewania zbiornika innym paliwem niż węgiel, można dostwę
    > energii do zbiornika dość łatwo regulować tak aby utrzymać ciśnienie
    > dyspozycyjne w zakresie wymaganym, bo przegrzewania zbiornika i wywalania
    > pary w powietrze.

    Jassssne. Przyczepa ze zbiornikiem pary i pancerną obudową.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: