eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 17:18:35 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <l0slvr$ss$1@news.task.gda.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0qg3t$2tu$1@news.icpnet.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <l0qhss$5gp$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1378999099 924 46.171.108.166 (12 Sep 2013 15:18:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 15:18:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504270
    [ ukryj nagłówki ]

    Refleksyjny wrote:
    > HA HA HA.
    > To tyle w odpowiedzi na taki absurdalny zarzut :)

    tylko że mamy bardzo sprawne silniki bezpośredniego spalania o olbrzymiej
    sprawności, to sa turbiny gazowe osiągające spawność ok 90%.

    turbina zasila prądnice 3 fazową a pojazd jest zasilany silnikami
    zamontowanymi bezpośrednio przy osiach napedowych bez żadnych sprzęgieł i
    skrzyń biegów.

    Regulacją napędu dbywa sie na drodze czysto elektrycznej z minimalnymi
    stratami, uzyskujemy doskonały moment obrotowy w całeym zakresie prżedkości
    obrotów silnika. Ponadto możemy silnikiem hamować i odzyskiwać energię któą
    zgormadzimy w akumulatorach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: