eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Thu, 12 Sep 2013 13:55:30 +0200
    Organization: private
    Lines: 42
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.0.35.75
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1378986930 24427 31.0.35.75 (12 Sep 2013 11:55:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Sep 2013 11:55:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <l0s6r2$7p8$1@news.icpnet.pl>
    X-Comment-To: Refleksyjny
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504241
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Refleksyjny,

    Thursday, September 12, 2013, 12:59:50 PM, you wrote:

    [...]

    >>> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
    >> To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM
    > Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
    > silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
    > parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.

    Dlaczego podważasz podstawowe prawa fizyki?

    >> Przestań bredzić o 30KM, bo to już dawno przestało być śmieszne.
    > Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że wszystko
    > co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.

    Czy ja napisałem choć słowo o silniku spalinowym? Policzyłem wprost z
    prędkości, masy i czasu przyśpieszania, jaka moc jest do tego
    potrzebna. Średnia moc, bez uwzględnienia jakichkolwiek oporów.

    Nie posiadasz ELEMENTARNEJ umiejętności zastosowania PODSTAWOWYCH praw
    fizyki i nie potrafisz zweryfikować wiarygodności swoich źródeł. To,
    że ktoś napisał, że moc silnika wynosi 30KM i przez lata jest to
    powielane ma się nijak do tego, że ktoś inny napisał o rozpędzaniu do
    121km/h 2 ton w czasie 10 sekund. Co najmniej jeden z nich musiał
    kłamać, bo w tym matriksie obowiązują dość proste i powszechnie znane
    prawa fizyki.

    Moment obrotowy w ruchu równa się dokładnie mocy podzielonej przez
    obroty. Przy zerowych obrotach nie ma mocy - jest tylko siła. Bez
    względu na to, czy napędem jest silnik parowy, spalinowy, elektryczny
    czy sprężyna. Zależność między mocą, momentem obrotowym i obrotami
    jest prosta i niepodważalna bez względu na źródło pochodzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: