-
X-Received: by 10.50.80.78 with SMTP id p14mr169173igx.6.1378922606434; Wed, 11 Sep
2013 11:03:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.80.78 with SMTP id p14mr169173igx.6.1378922606434; Wed, 11 Sep
2013 11:03:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!y3no17251668p
bx.0!news-out.google.com!z6ni46433pbu.0!nntp.google.com!y3no17251663pbx.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 11 Sep 2013 11:03:25 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.222.17;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.222.17
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
<l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl> <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
From: k...@g...com
Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 18:03:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504115
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 11 września 2013 16:00:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> Dnia 2013-09-11 15:08, Użytkownik Refleksyjny napisał:
>
>
>
> >>> To że nie stosuje sie czegoś seryjnie nie znaczy, że to nie działa :)
>
> >>> Wiem, że stosują technologie zderzaka łagiewki w portach (chyba
>
> >>> Skandynawii) jako zabezpieczenie podczas cumowania statków do nadbrzeża.
>
> >>> Łągiewka dostał jakieś prestiżowe międzynarodowe nagrody w końcu za swój
>
> >>> wynalazek, ale z jakichś przyczyn udupiono jego konstrukcję w
>
> >>> praktycznym zastosowaniu motoryzacyjnym. Nie interesuję się tym za
>
> >>> bardzo więc nie znam szczegółów.
>
> >>
>
> >> To się zainteresuj - MOŻE sobie uświadomisz, na jakiego głupka
>
> >> wychodzisz.
>
> >>
>
> > Uzasadnij co według Ciebie jest głupiego w mojej wypowiedzi?
>
> > Nie raz brałem udział w dyskusjach o zderzaku Łągiewki, tam takie scepy
>
> > jak Ty obrażając zwolenników nowego wynalazku obrzucali ich inwektywami
>
> > i wyśmiewali argumentując, że jak coś jest niezrozumiałe dla nauki to
>
> > nie ma prawa istnieć, a zatem zderzak Łągiewki to oszustwo itd. itp.
>
> > Żenada. To sceptycy wyszli na głupków.
>
>
>
> Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.
>
> Zderzak Łągiewki nie jest jakimś cudem świata a jego pierwowzory
>
> masz w wagonie kolejowym, każdym, do motoryzacji nie nadaje się
>
> z przyczyn dużej masy własnej. Do portowego nabrzeża jak najbardziej
>
> tam masa niema znaczenia.
>
> Z ciekawostek w jakich sie lubujesz w latach 80 była słynna turbinka
>
> Kowalskiego obniżająca spalanie, fachowcy od razu twierdzili że
>
> pomysł nie nadaje się do użycia ale spodobał się jakiemuś ważnemu
>
> komuchowi i dal polecenie produkować. Wyprodukowali a potem kierowcy
>
> polonezów własnoręcznie wygrzebywali to gówno z gaźnika.
>
> Bo w warunkach laboratoryjnych to nawet działało, w drogowych
>
> przy skrajnych temperaturach i brudzie mechanizm zegarowy się
>
> zacinał i pojazdy paliły więcej niż te bez turbinki.
>
>
>
> Wiesz co cenię w samochodzie, wsiadam, zapalam silnik i ruszam,
>
> po dojechaniu gaszę silnik zamykam auto i idę sobie.
>
> Zrób tak samo w pojeździe z silnikiem parowym.
>
>
>
>
>
> Pozdrawiam
Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Żaden seryjnie produkowany w PRL samochód nie
miał wynalazku pod tytułem turbinka kowalskiego montowanego przez fabrykę.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.13 20:04 Refleksyjny
- 11.09.13 20:05 Andrzej Lawa
- 11.09.13 20:07 RadoslawF
- 11.09.13 20:15 k...@g...com
- 11.09.13 20:22 k...@g...com
- 11.09.13 20:25 A.L.
- 11.09.13 20:52 N1
- 11.09.13 21:06 Refleksyjny
- 11.09.13 21:15 Refleksyjny
- 11.09.13 21:25 Refleksyjny
- 11.09.13 21:39 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.13 21:56 Refleksyjny
- 11.09.13 22:17 J.F
- 11.09.13 22:20 RadoslawF
- 11.09.13 22:53 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?