eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.50.80.78 with SMTP id p14mr169173igx.6.1378922606434; Wed, 11 Sep
    2013 11:03:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.80.78 with SMTP id p14mr169173igx.6.1378922606434; Wed, 11 Sep
    2013 11:03:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!y3no17251668p
    bx.0!news-out.google.com!z6ni46433pbu.0!nntp.google.com!y3no17251663pbx.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Sep 2013 11:03:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.222.17;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.222.17
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl> <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 18:03:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504115
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 września 2013 16:00:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Dnia 2013-09-11 15:08, Użytkownik Refleksyjny napisał:
    >
    >
    >
    > >>> To że nie stosuje sie czegoś seryjnie nie znaczy, że to nie działa :)
    >
    > >>> Wiem, że stosują technologie zderzaka łagiewki w portach (chyba
    >
    > >>> Skandynawii) jako zabezpieczenie podczas cumowania statków do nadbrzeża.
    >
    > >>> Łągiewka dostał jakieś prestiżowe międzynarodowe nagrody w końcu za swój
    >
    > >>> wynalazek, ale z jakichś przyczyn udupiono jego konstrukcję w
    >
    > >>> praktycznym zastosowaniu motoryzacyjnym. Nie interesuję się tym za
    >
    > >>> bardzo więc nie znam szczegółów.
    >
    > >>
    >
    > >> To się zainteresuj - MOŻE sobie uświadomisz, na jakiego głupka
    >
    > >> wychodzisz.
    >
    > >>
    >
    > > Uzasadnij co według Ciebie jest głupiego w mojej wypowiedzi?
    >
    > > Nie raz brałem udział w dyskusjach o zderzaku Łągiewki, tam takie scepy
    >
    > > jak Ty obrażając zwolenników nowego wynalazku obrzucali ich inwektywami
    >
    > > i wyśmiewali argumentując, że jak coś jest niezrozumiałe dla nauki to
    >
    > > nie ma prawa istnieć, a zatem zderzak Łągiewki to oszustwo itd. itp.
    >
    > > Żenada. To sceptycy wyszli na głupków.
    >
    >
    >
    > Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.
    >
    > Zderzak Łągiewki nie jest jakimś cudem świata a jego pierwowzory
    >
    > masz w wagonie kolejowym, każdym, do motoryzacji nie nadaje się
    >
    > z przyczyn dużej masy własnej. Do portowego nabrzeża jak najbardziej
    >
    > tam masa niema znaczenia.
    >
    > Z ciekawostek w jakich sie lubujesz w latach 80 była słynna turbinka
    >
    > Kowalskiego obniżająca spalanie, fachowcy od razu twierdzili że
    >
    > pomysł nie nadaje się do użycia ale spodobał się jakiemuś ważnemu
    >
    > komuchowi i dal polecenie produkować. Wyprodukowali a potem kierowcy
    >
    > polonezów własnoręcznie wygrzebywali to gówno z gaźnika.
    >
    > Bo w warunkach laboratoryjnych to nawet działało, w drogowych
    >
    > przy skrajnych temperaturach i brudzie mechanizm zegarowy się
    >
    > zacinał i pojazdy paliły więcej niż te bez turbinki.
    >
    >
    >
    > Wiesz co cenię w samochodzie, wsiadam, zapalam silnik i ruszam,
    >
    > po dojechaniu gaszę silnik zamykam auto i idę sobie.
    >
    > Zrób tak samo w pojeździe z silnikiem parowym.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Żaden seryjnie produkowany w PRL samochód nie
    miał wynalazku pod tytułem turbinka kowalskiego montowanego przez fabrykę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: