eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Wed, 11 Sep 2013 16:00:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1378908036 8202 46.21.210.209 (11 Sep 2013 14:00:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2013 14:00:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504077
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-09-11 15:08, Użytkownik Refleksyjny napisał:

    >>> To że nie stosuje sie czegoś seryjnie nie znaczy, że to nie działa :)
    >>> Wiem, że stosują technologie zderzaka łagiewki w portach (chyba
    >>> Skandynawii) jako zabezpieczenie podczas cumowania statków do nadbrzeża.
    >>> Łągiewka dostał jakieś prestiżowe międzynarodowe nagrody w końcu za swój
    >>> wynalazek, ale z jakichś przyczyn udupiono jego konstrukcję w
    >>> praktycznym zastosowaniu motoryzacyjnym. Nie interesuję się tym za
    >>> bardzo więc nie znam szczegółów.
    >>
    >> To się zainteresuj - MOŻE sobie uświadomisz, na jakiego głupka
    >> wychodzisz.
    >>
    > Uzasadnij co według Ciebie jest głupiego w mojej wypowiedzi?
    > Nie raz brałem udział w dyskusjach o zderzaku Łągiewki, tam takie scepy
    > jak Ty obrażając zwolenników nowego wynalazku obrzucali ich inwektywami
    > i wyśmiewali argumentując, że jak coś jest niezrozumiałe dla nauki to
    > nie ma prawa istnieć, a zatem zderzak Łągiewki to oszustwo itd. itp.
    > Żenada. To sceptycy wyszli na głupków.

    Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.
    Zderzak Łągiewki nie jest jakimś cudem świata a jego pierwowzory
    masz w wagonie kolejowym, każdym, do motoryzacji nie nadaje się
    z przyczyn dużej masy własnej. Do portowego nabrzeża jak najbardziej
    tam masa niema znaczenia.
    Z ciekawostek w jakich sie lubujesz w latach 80 była słynna turbinka
    Kowalskiego obniżająca spalanie, fachowcy od razu twierdzili że
    pomysł nie nadaje się do użycia ale spodobał się jakiemuś ważnemu
    komuchowi i dal polecenie produkować. Wyprodukowali a potem kierowcy
    polonezów własnoręcznie wygrzebywali to gówno z gaźnika.
    Bo w warunkach laboratoryjnych to nawet działało, w drogowych
    przy skrajnych temperaturach i brudzie mechanizm zegarowy się
    zacinał i pojazdy paliły więcej niż te bez turbinki.

    Wiesz co cenię w samochodzie, wsiadam, zapalam silnik i ruszam,
    po dojechaniu gaszę silnik zamykam auto i idę sobie.
    Zrób tak samo w pojeździe z silnikiem parowym.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: