  • Data: 2009-11-18 15:08:23
    Temat: Re: cewe fotoksiążka
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

    > A wiesz czy te opinie wyglaszaja fachowcy czy ignoranci? ;)

    Oczywiście szanuję to że na wszystkim znasz się najlepiej ale ja Cię
    proszę - laser w dalszym ciągu jest do d...., nawet ten z najwyższej półki.
    Miałem okazję osobiście testować i pracować na Nexpress'ach, iGen'ach,
    Indygo itp.
    Na wydrukach demo które są specjalnie wybrane wygląda to jeszcze
    przyzwoicie ale w praktyce codziennej jest słabiutko.
    Zmiany wilgotności powietrza, papieru, i stada innych czynników wpływają
    na bardzo słabą powtarzalność, równomierność i jakość wydruków.
    Poszczególne elementy odpowiedzialne za jakość wydruku tak szybko się
    zmieniają lub tracą parametry że IMO wolę wydać więcej na prawdziwe odbitki.
    --
    Pozdro
    Kryhu