  • Data: 2009-11-18 15:50:57
    Temat: Re: cewe fotoksiążka
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    TheGuru pisze:
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > czytam różne opinie w sieci i widzę że rozrzut jakościowy jest bardzo duży
    > 'od nigdy więcej' do 'tylko to' tak więc sobie myślę, ze skoro już mam
    > kolorowy laser to mogę spróbować zawalczyć.

    Nie jestem specem od druku cyfrowego, ale sam widziałem od środka kilka
    tzw. punktów druku cyfrowego. I tak się składa że porównywałem te
    wydruki do albumu zrobionego w Cewe. Nie ma porównania. Często drukarki
    cyfrowe w takich punktach to się nadają do drukowania prac dyplomowych,
    prezentacji power pointa i faktur ;). Zresztą zapewnienie stabilnej
    pracy takiej drukarce cyfrowej to nie jest taka łatwa sprawa, wpływ mają
    takie rzeczy jak wilgotność i temperatura w pomieszczeniu czy wilgotność
    papieru, stopień zużycia podzespołów itd. Podsumowując jak nie robisz
    tego w dużych ilościach to opłaca się to zlecić komuś. Taka sama
    sytuacja jak z drukiem możesz kupić drukarkę i stracić weekend na
    kalibracje i masę prób a możesz to zlecić komuś kto jest na to
    nastawiony zawodowo i ma obcykany proces. Druga sprawa to taka że musisz
    doliczyć też koszt introligatora, jeśli zrobisz wydruki na własną rękę.
    Podsumowując śmiało można powiedzieć że jakość blurb.com jest nie do
    przebicia bez wyłożenia większego nakładu pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.