  • Data: 2011-12-31 14:58:05
    Temat: Re: ceny połączeń
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-12-31 13:00, tl pisze:
    > I tu jest problem, żeby podtrzymać zyski operatora na obecnym poziomie
    > ktoś musi je wygenerować. Ty albo Twoi znajomi. Zdecyduj się.
    > Play zdobywa rynek i działa na niskiej marży, reszta musi utrzymać
    > wyniki żeby zasłużyć na premię i stołek. Mój syn z rachunku 70 pln w abo
    > zejdzie od stycznia do 10 pln w prepaidzie przy ok 250 min. Wszystko
    > zależy od dogadania się ze znajomymi.

    >no w przypadku dziecka/nastolatka to ok, ale Ty chyba nie mówisz
    >poważnie, że mam dzwonić do dorosłych ludzi i mówić im, pójdzie do play
    >to będzie taniej:D

    Syn założył rodzinę i na razie nie ma kasy do wyrzucania w błoto. Nie trzeba
    być nastolatkiem żeby umieć liczyć swoje pieniądze. Miał dwa lata na
    uświadomienie znajomym korzyści z przejścia do playa. Nie musial do nich
    dzwonić.

    To dobry sposób na
    > odsianie 80% ludków chcących płacić mniej niż 29 gr , a reszta jest
    > usatysfakcjonowana.

    >a na ile wyceniasz swój czas, który poświecisz na szukanie promocji,
    >liczenia jaka się bardziej opłaca i klepanie kodów. Już o pilnowaniu
    >terminów, kiedy się promocja kończy nie wspomnę

    Czas spędzony na tym hobby cenię wyżej niż np. wjeżdżanie i zjeżdżanie z
    góry po śniegu. Traktuję to jak zabawę która daje mi satysfakcję.
    W playu nie muszę się zbytnio wysilać. Te same zabawki od dwóch lat. Acha,
    też jestem w prepaidzie. Pilnowanie terminów ? Bez przesady, stać mnie na
    kilka połączeń za 29 gr. A gimnastyka pamięci też ma swoje zalety.