  • Data: 2011-12-31 15:32:14
    Temat: Re: ceny połączeń
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Chyba czas na rozmowę uświadamiającą. Widzisz, pieniążki które urząd
    > przeleje na konto operatora biorą się nie z fabryki pieniążków tylko ze
    > składek zwanych podatkami i na te podatki muszą składać się wszyscy.
    > Mamusia i tatuś też. Co z tego wynika ? Ano to, że ideałem dla mamusi i
    > tatusia byłaby stawka 0 (zero) płacona przez urząd zewnętrznemu
    > operatorowi. Jasio też by skorzystał bo rodzice mieliby więcej pieniążków
    > na zabawki dla niego.

    No to teraz twoja mamusia i twój tatuś korzystający z komórek dopłacają do
    usługi realizowanej poniżej kosztów.
    -----

    Ależ skąd. Nie ma fizycznej możliwości żeby mój tatuś do czegoś dopłacał, a
    mamusia jest w playu i nie nawiązuje połączeń. Ja dzwonię.
    Składamy się jedynie na te trzy grosze poprzez podatki. To tak nawiązując do
    Twojego obrazu świata. Bardziej jednak przemawia do mnie bilans
    przedstawiony przez Waldka.