  • Data: 2011-09-13 13:12:34
    Temat: Re: cent w TME
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-13 07:21, Lelek@ pisze:

    > "gsm" <g...@w...pl> wrote in message

    > Drogo, szkoda czasu. Do prototypów można i w Elfie ale normalnie to
    > trzeba importować półprzewodniki samemu choćby z digi-keya z USA.
    > Transport gratis przy > $200.

    Trzeba doliczyć czas na związany z odprawą. W sumie do szybkich zamówień
    nie bardzo się nadaje. Ale daje możliwość zaoszczędzenia około 30%-40%
    kosztów.

    > TME to porażka.

    Polemizowałbym. Dzisiaj zamawiałem w trzech sklepach - TME, Farnell i
    RS. TME ma dość duży wybór, ceny złącz i kondensatorów znacznie niższe
    niż np Farnell, świetną logistykę - dzisiaj do 16 zamawiam jutro rano
    odbieram. Dodatkowo płatność paypal przez co nie czekają na wpłynięcie
    kasy na konto. Farnell ma często tańsze IC ale droższe elementy bierne.
    Nie wystawia polskich faktur. Trzeba się rejestrować jako VAT EU albo
    korzystać z firmy pośredniczącej. Całość trwa ze 3 dni. RS jak widzę ma
    problem z wystawieniem faktury na jeden adres a wysyłką na inny. Zresztą
    Farnell tak samo wysyła tylko na adres z proformy.
    Według mnie TME jest najlepsza z wymienionych i w sumie niezła dla
    małych zamówień. Gdybym robił setki i tysiące sztuk to pewnie oparł bym
    się głównie na dostawach bezpośrednich z Chin.

    MD