  • 31. Data: 2007-01-06 00:11:20
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl> wrote:

    > Czy dobrze rozumiem, że stałe IP jest tylko w taryfach biznesowych,
    > wyłącznie dla klientów posiadających Regon?

    A, przeoczyłem to "stałe ip". Sorka.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 32. Data: 2007-01-06 00:49:30
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Pink wrote:
    > Dnia 2007-01-05, o godzinie 22:03:57, użytkownik *Krzysztof Oledzki*
    > napisał(a) w wiadomości: <news:enmeft$mkv$1@sparrow.axelspringer.com.pl>

    > Gdzie?

    Nie ma zadnego odplywu, sprzedaz rosnie..;)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 33. Data: 2007-01-06 09:06:07
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 00:42:46 +0100, Wlochaty napisał(a):

    > pytanie bylo o "oferty konkurencyjne", a nie pseudo oferty dla myslacych
    > wolniej...
    > Ciezko wymyslic bardziej kretynski abonament niz 6Mbps // 0,25Mbps.

    Trudno, żeby GTS sprzedał Ci coś innego na drutach TP, jeżeli
    kupuje od TP (BSA) 6Mbps/0.25Mbps (dokładnie tak jak w NEO)

    Andrzej.

  • 34. Data: 2007-01-06 09:30:22
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@n...in.poland> napisał w wiadomości
    d...
    > Trudno, żeby GTS sprzedał Ci coś innego na drutach TP, jeżeli
    > kupuje od TP (BSA) 6Mbps/0.25Mbps (dokładnie tak jak w NEO)

    Czlowieku, ale Neostrada to jest oferta dla domostw, a GTS probuje wciskac
    to samo firmom. Dla mnie ten DSL by GTS to porazka...

    Wlochaty

  • 35. Data: 2007-01-06 09:42:54
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Niebawem.

    > Tam gdzie jest neo+/dsl jest albo za chwilkę będzie Netia. Proste.

    Nie tak bardzo niebawem. Na razie tylko 3 SN, a pozostałe "później".
    Próbowałem się przed kilkoma dniami dowiedzieć o poznańską SN. Według
    dezinfolinii nie wcześniej niż w połowie roku.

    PS: nie powiedzieli, którego ;-)

    --
    Sławomir Tobis
    http://www.mobile-internet.org

  • 36. Data: 2007-01-06 09:45:07
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    Slawomir Tobis wrote:

    > Nie tak bardzo niebawem. Na razie tylko 3 SN, a pozostałe "później".

    Poprawka: 5 SN.

  • 37. Data: 2007-01-06 10:00:17
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedOE z BOK
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 10:30:22 +0100, Wlochaty wrote:

    > Czlowieku, ale Neostrada to jest oferta dla domostw, a GTS probuje wciskac
    > to samo firmom. Dla mnie ten DSL by GTS to porazka...

    Zastanawiam sie kto zadbal o to aby punktem odniesienia stala sie
    Neostrada a nie ADSL...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 38. Data: 2007-01-06 10:01:38
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 10:30:22 +0100, Wlochaty napisał(a):

> [...]
    >
    > Czlowieku, ale Neostrada to jest oferta dla domostw, a GTS probuje wciskac
    > to samo firmom. Dla mnie ten DSL by GTS to porazka...

    To juz zalezy czego potrzebujesz. Przeciez nikt Cie nie zmusza do
    korzystania z tej oferty.

    Andrzej.

  • 39. Data: 2007-01-06 10:08:50
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    futszaK wrote:

    > Zastanawiam sie kto zadbal o to aby punktem odniesienia stala sie
    > Neostrada a nie ADSL...

    Neostrada to jest ADSL ;-)

  • 40. Data: 2007-01-06 10:15:54
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedO z BOK
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Zastanawiam sie kto zadbal o to aby punktem odniesienia stala sie
    > Neostrada a nie ADSL...

    nie iDSL

    UKE, to oni wprowadzili stworzyli umowe na BSA i świadomie wzieli Neostradę
    jako
    punkt odniesienia bo jest to najtańsza usługa TP skierowana do abonentów
    indywidualnych (nie firm).
    Następnym krokiem ma być ponoć właśnie BSA w oparciu o iDSL, ale kiedy...
    cholera wie.

    Marcin