  • 31. Data: 2011-10-08 13:32:51
    Temat: Re: c63 c.d.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 10:47, Bartek Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Napraw auto i kup sobie motocykl, serio mowie.
    > Nauczy Cie prawidlowej oceny sytuacji i przewidywania bo tu dales ciala
    > na calego.
    > btw1
    > Akurat wiem ile tam musiales zapier,,, zeby tak szybko dojechac do tego
    > miejsca ze skrzyzowania ;)
    > btw2
    > fajnie przyciety filmik teraz nie widac ile bylo czasu na wczesniejsza
    > reakcje ;)
    >
    > pozdrawiam

    Nie był przycięty. Coś mnie tknęło i włączyłem na czas. Serio!

  • 32. Data: 2011-10-08 13:33:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, megrims wrote:

    > proszę bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Thx.
    Niepotrzebnie przyciąłeś "przed" i zostawiłeś długi odcinek po akcji,
    IMVHO.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2011-10-08 14:54:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-08 13:32, megrims pisze:

    > Nie był przycięty. Coś mnie tknęło i włączyłem na czas. Serio!

    E, czemu celowales w przod tego auta a nie poszedles w lewo?

    KJ

  • 34. Data: 2011-10-08 15:36:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-08 14:54, KJ Siła Słów pisze:

    > E, czemu celowales w przod tego auta a nie poszedles w lewo?
    >
    > KJ

    Bo jak wyjechał z chodnika po prawej stronie i jechał lewym
    kołem po lewym pasie, a prawym kołem po środkowym, to przyjąłem
    mylne założenie, że będzie gdzieś dalej skręcał w lewo.
    I trudno. Po raz setny: ciesze się, ze się nikomu nic nie stało.

  • 35. Data: 2011-10-08 15:37:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Thx.
    > Niepotrzebnie przyciąłeś "przed" i zostawiłeś długi odcinek po akcji,
    > IMVHO.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    nie ciąłem. Mam oryginał z META-DANYMI kamery.

  • 36. Data: 2011-10-08 16:54:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-08 03:05, Michał pisze:

    > Btw. Insignia to nie taka Omega nowsza ?

    Insignia to następczyni Vectry. Opel obecnie nie ma auta w klasie Omegi,
    tak samo jak np. Peugeot zarzucił 607-kę.
    Do pewnego stopnia, Omegę miał zastąpić Signum, ale chyba im nie wyszło.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2011-10-08 21:05:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > nie ciąłem. Mam oryginał z META-DANYMI kamery.
    No popatrz a ja pamietam jak filmik zaczyna sie w chwili jak zjezdzales ze
    skrzyzowania. Nawet bylo widac zwezenie po lewej stronie.
    Mnie tam nic do tego czy wjechales specjalnie czy nie, bo chciales miec
    szkode calkowita.
    Mnie chodzi o jedno, jesli masz takie umiejetnosci (zakladam, ze nie
    wjechales specjalnie) to lepiej zebys nauczyl sie jak odczytywac zamiary
    innych kierowcow.
    Bo jak kupisz sobie nastepna zabawke pokroju tego amg to albo komus albo
    sobie krzywde zrobisz.
    A jak brakuje blach dookola to nauka szybko idzie.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 38. Data: 2011-10-08 21:24:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Insignia to następczyni Vectry. Opel obecnie nie ma auta w klasie Omegi,
    > tak samo jak np. Peugeot zarzucił 607-kę. Do pewnego stopnia, Omegę miał
    > zastąpić Signum, ale chyba im nie wyszło.

    No nie do końca, Insignia to jest coś pomiędzy Vectra a Omegą. Na pewno
    bliżej mu do klasy wyższej niż Signum, który był po prostu Vectrą
    hatchback z bogatszym wyposażeniem i lepszym wykończeniem.

  • 39. Data: 2011-10-08 21:28:20
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Insignia to następczyni Vectry. Opel obecnie nie ma auta w klasie Omegi,
    > tak samo jak np. Peugeot zarzucił 607-kę.
    > Do pewnego stopnia, Omegę miał zastąpić Signum, ale chyba im nie wyszło.

    607 od początku się miała nijak do xM lub C6tki czy safrane/vel satisa,
    (głównie zawieszenie i generalnie golas ze hej), ale wygląd ma dobry :)

    ale co do opla:

    czyli omega to taki prawie następca senatora,
    a signum to prawie omega, a insignia to prawie signum.

    i się nam z klasy F robi prawdziwe D ;) ?

    pozdrawiam.

  • 40. Data: 2011-10-08 22:45:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-10-2011 21:28, Michał pisze:

    > 607 od początku się miała nijak do xM lub C6tki czy safrane/vel satisa,
    > (głównie zawieszenie i generalnie golas ze hej), ale wygląd ma dobry :)

    Że co? 607 golas?

    Pozdrawiam
    Paweł