  • 1. Data: 2011-10-07 18:18:12
    Temat: c63 c.d.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Ponieważ słupek przedni się nie przestawił, podłużnice nie wskazują
    śladów zniszczenia, moja zabawka zostanie naprawiona.

    Nie wiem, czy się cieszyć czy martwić.

  • 2. Data: 2011-10-07 18:25:04
    Temat: Re: c63 c.d.
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-10-07 18:18, megrims pisze:
    > Nie wiem, czy się cieszyć czy martwić.

    Innych uczestników dróg po których się poruszasz na pewno to nie ucieszy.

  • 3. Data: 2011-10-07 19:04:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-07 18:25, PH pisze:

    > Innych uczestników dróg po których się poruszasz na pewno to nie ucieszy.

    szczególnie tych, co ze środkowego pasa skręcają w prawo.

  • 4. Data: 2011-10-07 19:10:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-10-2011 19:04, megrims pisze:
    > szczególnie tych, co ze środkowego pasa skręcają w prawo.

    Jednak nic nie skorzystałeś na tej lekcji.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-10-07 19:12:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-07 19:10, DoQ pisze:

    > Jednak nic nie skorzystałeś na tej lekcji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Sami święci

  • 6. Data: 2011-10-07 19:31:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, October 7, 2011, 7:04:39 PM, you wrote:

    > szczególnie tych, co ze środkowego pasa skręcają w prawo.

    Na co zezwala art. 22 ust. 3 PoRD.

    A nawet czasem tak bywają oznaczone skrzyżowania:
    http://g.co/maps/24nr5

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-10-07 19:34:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-10-2011 19:12, megrims pisze:
    > Sami święci

    Ja nie kasuje ludziom samochodów.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-10-07 19:36:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, October 7, 2011, 7:12:39 PM, you wrote:

    > Sami święci

    Właśnie nie święci. Sam lubię zapierdalać. Prawie wszystkie zdarzenia
    jakie mi się na drodze przytrafiły były z mojej winy. Jedyne nie z
    mojej, to jak mi facet na parkingu, kłócąc się ze swoją żoną, zaczął
    cofać i lekko naruszył przedni zderzak - czyli banalna, parkingowa
    obcierka.

    Pozostałe zdarzenia, to albo nadmiar pewności siebie albo żenujący
    błąd popełniony przeze mnie. Od obcierki, poprzez skok do rowu w
    ucieczce przed czołówką do testu zderzeniowego Poloneza na betoniarce.

    Wiesz jakie między nami są różnice? Ja potrafię się przyznać, że dałem
    ciała i jeżdżę gównianymi pojazdami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-10-07 19:37:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, October 7, 2011, 7:34:20 PM, you wrote:

    > Ja nie kasuje ludziom samochodów.

    Kapelusznik! ;P

    --
    Best regards,