  • 21. Data: 2011-10-07 22:34:48
    Temat: Re: c63 c.d.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Oct 2011, to wrote:

    > Człowieku, obejrzyj filmik megrimsa i się nie kompromituj.

    A jest taka możliwość?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2011-10-07 23:05:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    proszę bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

  • 23. Data: 2011-10-07 23:31:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ToMasz,

    Friday, October 7, 2011, 10:04:08 PM, you wrote:

    > chylę czoła. W dzisiejszych czasach honor już niema ceny...
    > Teraz do pozostałych kolegów. niezależnie od tego z jakiego powodu
    > przedpiścy "zawalili" wszyscy składamy się na ich odszkodowania. Pasuje
    > Wam to czy jednak porosimy naszych posłów o zmianę prawa?

    Wiesz, że pomieszałeś wypowiedzi dwóch różnych autorów?

    Co do składania się - z tego, co mi wiadomo, z mojego OC była
    naprawiana jedna, miejska obcierka. W drugim przypadku ubezpieczyciel
    albo nie dopatrzył się uszkodzeń u przeciwnika albo odmówił wypłaty
    odszkodowania z powodu próby oszustwa - poszkodowany zmienil datę
    zdarzenia, bo w dniu zdarzenia nie miał ważnego dowodu
    rejestracyjnego.

    Na szkody z AC wpłaciłem wystarczająco dużo w składkach i nikt się nie
    musiał dokładać. Do OC zresztą też.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-10-08 00:38:11
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Ponieważ słupek przedni się nie przestawił, podłużnice nie wskazują
    > śladów zniszczenia, moja zabawka zostanie naprawiona.

    > Nie wiem, czy się cieszyć czy martwić.

    Nie dosc, ze uzywany, to jeszcze do tego teraz bity...

    Cavallino juz Ciebie nie bedzie "lubiał" :P

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2011-10-08 01:13:28
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 19:36:56 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Właśnie nie święci. Sam lubię zapierdalać. Prawie wszystkie zdarzenia
    > jakie mi się na drodze przytrafiły były z mojej winy. Jedyne nie z
    > mojej, to jak mi facet na parkingu, kłócąc się ze swoją żoną, zaczął
    > cofać i lekko naruszył przedni zderzak - czyli banalna, parkingowa
    > obcierka.
    >
    > Pozostałe zdarzenia, to albo nadmiar pewności siebie albo żenujący
    > błąd popełniony przeze mnie. Od obcierki, poprzez skok do rowu w
    > ucieczce przed czołówką do testu zderzeniowego Poloneza na betoniarce.
    >
    > Wiesz jakie między nami są różnice? Ja potrafię się przyznać, że dałem
> [...]

    Tylko co z tego, że się przyznajesz? Sztuka jest wyciagnięcie wniosków i
    nie popełnianie tych samych błędów, a nie przyznanie się. Sam piszesz,
    że zdarzeń było więcej niż jedno, czyli nie wyciagnąłes wniosków po
    pierwszym zdarzeniu, drugim, trzecim... nie wiem ile ich było.

    Jak dla mnie przyganiał kocioł garnkowi.
    --
    Heniek

  • 26. Data: 2011-10-08 02:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Oct 2011 20:18:48 GMT, to napisał(a):
    > begin ToMasz
    >
    > Ja to bym raczej powiedział, że taki np. megrims utrzymuje ze 100 meneli.

    No, w wodce podatkow jeszcze wiecej niz w benzynie, poza tym nie wiadomo
    czy menele cokolwiek dostaja od panstwa lub megrimsa :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-10-08 03:05:08
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Gdyby robili omege, to do dzisiaj bym nią jeździł. Miałem 4 omegi
    > i to jest super zajebiście wygodne auto.
    >
    > Co do spania, to mam takie okresy w pracy, że miesiącami śpię po
    > 3 godziny dziennie. Teraz też tak mam. Jutro na 7 do biura. :(

    Stary LS ma kamerki i budzi jak się śpi,
    C6 trzęsie fotelami jak się pas zmieni, tylko żaden z nich nie
    ma silnika 6 litrów, ale każdy z nich te 260 pojedzie ;)

    Btw. Insignia to nie taka Omega nowsza ?

    pozdrawiam!

  • 28. Data: 2011-10-08 03:13:36
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > przedpiścy "zawalili" wszyscy składamy się na ich odszkodowania. Pasuje
    > Wam to czy jednak porosimy naszych posłów o zmianę prawa?

    Ja się nie składam,
    nie mam OC :)

    ale bym ostatnio tu:
    http://g.co/maps/9bea7

    przysadził bardzo podobnie w fokusa czy mondeo @80..110km/h strzał
    w drzwi tylko z drugiej strony... skręcał bez migacza

  • 29. Data: 2011-10-08 10:47:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > proszę bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Napraw auto i kup sobie motocykl, serio mowie.
    Nauczy Cie prawidlowej oceny sytuacji i przewidywania bo tu dales ciala na
    calego.
    btw1
    Akurat wiem ile tam musiales zapier,,, zeby tak szybko dojechac do tego
    miejsca ze skrzyzowania ;)
    btw2
    fajnie przyciety filmik teraz nie widac ile bylo czasu na wczesniejsza
    reakcje ;)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 30. Data: 2011-10-08 11:32:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello HeniekMogiłko,

    Saturday, October 8, 2011, 1:13:28 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > że zdarzeń było więcej niż jedno, czyli nie wyciagnąłes wniosków po
    > pierwszym zdarzeniu, drugim, trzecim... nie wiem ile ich było.

    Acha, Tobie się wydaje, że wszystkie były takie same?

    > Jak dla mnie przyganiał kocioł garnkowi.

    W czym przyganiał?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl