  • 61. Data: 2011-10-16 11:04:36
    Temat: Re: c63 c.d.
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jerzu

    > Dlaczego Vectrą B? Vectrą C mam okazję jeździć dość często, Insignią
    > jechałem raz. I jakoś na kolana ilością miejsca nie powala.

    Bo Omega to auto z czasów Vectry B. IMHO Vectra C do spółki z Signum była
    właśnie czymś pomiędzy Vectrą B, a Omegą, a Omega w porównaniu z Insignią
    wypadłaby raczej blado...

    Podobnie w Fordzie, było Mondeo mk1/mk2[1] i Scorpio, potem powstało
    Mondeo mk3 które było właśnie czymś pomiędzy starym Mondeo i Scorpio,
    które przestało być produkowane.

    Ostatnio to samo widać w Peugeocie...

    [1] Tak, wiem.

  • 62. Data: 2011-10-16 11:07:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin s2k

    > Dobra, już wiem. Czemu twoja wina, nie rozumiem, facet z prawego pasa
    > zrobił 90 stopni. Zbyt wiele na blacie nie miałeś skoro skoda nie
    > zaliczyła dachu.
    > Jak policja uzasadniła ukaranie Ciebie za spowodowanie kolizji?

    Co piłeś?

  • 63. Data: 2011-10-16 11:50:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Ty też skapelusiałeś? ;)

    Uczę się od Rafała vel. Stasia P.
    Jak jadę w trasie to wolę mieć maks.prędkość na poziomie 115-120 i
    średnią pow. 80, niż max.=150 i średnią 60. ;)
    A po mieście staram się jeździć możliwie płynnie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2011-10-16 13:02:14
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-16 11:07, to pisze:
    > begin s2k

    > Co piłeś?

    Herba te
    Facet skręcał z środkowego passa w prawo wiec czemu wina jest megrimsa?

  • 65. Data: 2011-10-16 13:12:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-16 13:02, s2k pisze:

    > Herba te

    A co do tej herbaty?

    > Facet skręcał z środkowego passa w prawo wiec czemu wina jest megrimsa?

    Nie jest jego wina i to nie byla skoda.

    --
    Karolek

  • 66. Data: 2011-10-16 13:42:48
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Gratulacje.

    Dzięki !

  • 67. Data: 2011-10-16 15:00:55
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-10-16 13:12, Karolek pisze:

    > A co do tej herbaty?

    > Nie jest jego wina i to nie byla skoda.

    dobra widze
    mercedes kombi

  • 68. Data: 2011-10-16 15:03:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-15 23:35, jerzu pisze:

    > Raczej rencistów, co to sobie rente za kasę załatwili. Menel co
    > najwyżej dostanie zupę, i to nie od państwa, a od Markotu czy innego
    > Brata Alberta.

    No wiesz, Markot czy Brat Albert jako OPP może dostać kasę z 1% :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 69. Data: 2011-10-17 11:56:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Sunday, October 16, 2011, 11:50:27 AM, you wrote:

    [...]

    > Uczę się od Rafała vel. Stasia P.
    > Jak jadę w trasie to wolę mieć maks.prędkość na poziomie 115-120 i
    > średnią pow. 80, niż max.=150 i średnią 60. ;)

    Nieee... To już trzeba się postarać, żeby po zwiększeniu szczytowej o
    30km/h średnia spadła o 20km/h.

    W nocy wracałem od teściów - szczytowa jakieś 120 (jak się
    zapominałem, bo starałem się utrzymywać raczej 100-110), średnia 75 -
    ale pusto było aż nieprawdopodobnie. Przez całą drogę wyprzedziłem
    może ze 3 samochody w tym jednego TIRa.
    Ale to tylko z powodu zmęczenia - dawno temu mój instruktor uwielbiał,
    jak przychodziłem zmęczony na jazdy - ponoć jeżdżę wtedy wzorcowo ;)

    > A po mieście staram się jeździć możliwie płynnie.

    Inaczej portfel może z głodu coś poobgryzać w kieszeni ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl