  • 1. Data: 2010-10-01 20:14:04
    Temat: busa ciąg dalszy
    Od: "adi" <a...@g...com>

    co powiecie na temat fiata ducato 2.5 tdi? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

    Adi

  • 2. Data: 2010-10-01 21:18:18
    Temat: Re: busa ciąg dalszy
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > co powiecie na temat fiata ducato 2.5 tdi? Na co zwrócić uwagę przy
    > zakupie?
    >
    > Adi
    na blacharke ;)

    to sa bardzo dobre silniki, wytrzymuja wiecej niz buda. Czesto ludzie
    urywaja rozrzady - zauwazylem po iloesci ogloszen tego typu na allegro
    ps. drogie przeguby przednie.

    Swoja droga polecam jeszcze silnikowo podobnego mastera - plus duzo lepsza
    blacharka

  • 3. Data: 2010-10-01 22:28:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-01 20:14, adi pisze:
    > co powiecie na temat fiata ducato 2.5 tdi? Na co zwrócić uwagę przy
    > zakupie?

    Dobry silnik, ale trzeba sie sporo naszukac, zeby nie byl zabity przez
    PRAWDZIWA ilosc km.
    Blachy sie szybko koncza, zwlaszcza progi, ale są smiesznie tanie.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 4. Data: 2010-10-01 23:00:24
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Blachy sie szybko koncza, zwlaszcza progi, ale są smiesznie tanie.

    i sa mocowane na zatrzaski?

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-10-01 23:06:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-01 23:00, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > i sa mocowane na zatrzaski?

    a co to ma do ceny progow?

  • 6. Data: 2010-10-01 23:37:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 23:06, venioo pisze:

    > a co to ma do ceny progow?

    W cenę zakupu progów jest wliczona ich wymiana oraz malowanie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 7. Data: 2010-10-01 23:44:55
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-01 23:37, Lewis pisze:

    > W cenę zakupu progów jest wliczona ich wymiana oraz malowanie?

    Kupujac samochod za 7-8k 300pln za progi z wymiana i konserwacja (6
    elementow) i puszka lakieru to nie jest duzo IMHO

  • 8. Data: 2010-10-01 23:48:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 23:44, venioo pisze:

    > Kupujac samochod za 7-8k 300pln za progi z wymiana i konserwacja (6
    > elementow) i puszka lakieru to nie jest duzo IMHO

    Hmm jeżeli wymiana progów ma kosztować załóżmy około 60% tej kwoty to
    chyba we własnym zakresie zrobiona, watpie czy jakikolwiek warsztat
    podejmie się tego za takie śmieszne pieniądze...

  • 9. Data: 2010-10-02 00:51:37
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-01 23:48, Lewis pisze:

    > Hmm jeżeli wymiana progów ma kosztować załóżmy około 60% tej kwoty to
    > chyba we własnym zakresie zrobiona, watpie czy jakikolwiek warsztat
    > podejmie się tego za takie śmieszne pieniądze...

    Sa ludzie, ktorzy to zrobia (za swieczka szukac, ja akurat mam takiego
    magika). No nawet niech normalnie to wyjdzie 500pln (250
    materialy+250robota) - to tak strasznie duzo za NOWE progi? W ducato jak
    ktos jest obyty z kątówką i migomatem, jest w stanie to sam w 1 dluzsze
    popoludnie zrobic (no gora dwa).

  • 10. Data: 2010-10-02 08:47:04
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a powiedzcie mi czy te silniki są wrazliwe na paliwo i w grę wchodzi tylko
    dobre paliwo z markowej stacji ? :) ile może palić takie cudo

    Adi