eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybulgot amerykańskiego v8Re: bulgot amerykańskiego v8
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: tá´Ź
    Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
    <51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <51a4e462$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <51a53958$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <51a5c80f$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kriaygjmns16$.1dt25pr6gbuzv.dlg@40tude.net>
    <51a5dfa7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <51a61334$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko56c6$7nm$1@node1.news.atman.pl>
    <51a62124$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko5hc6$jqh$1@node1.news.atman.pl>
    <51a67521$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko5vs5$kbd$1@node2.news.atman.pl>
    X-No-Archive: Yes
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 31 May 2013 13:14:21 GMT
    Lines: 33
    Message-ID: <51a8a22d$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1370006061 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 80.52.166.102:53257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493805
    [ ukryj nagłówki ]

    Deflegmator wrote:

    > Sam obrazek niewiele tu powie. Jest to tylko rzut z jednej strony,
    > bez podania wymiarów, przekrojow. Nie wiadomo od jakiego silnika i z
    > jakiej epoki ta część jest.

    Nie widzisz, że to chujowy żeliwny odlew o ~kwadratowym przekroju z
    totalnie różnymi runnerami dla każdego cylindra?

    > Powyżej podalem przykłady aut o olbrzymiej mocy. Do czego więc
    > pijesz? Do lincolna 7.4 o 150 koniach? Tak, był taki, bo konstruktorzy
    > forda poszli na latwizne. Kompromis ekonomiczny w tym wypadku. I
    > owszem, zabawny przypadek. :-) Natomiast warto pamiętać i o, powiedzmy,
    > 440 calówce hemi z chargera 68' o mocy 425 KM, jak i najnowszych
    > silnikach z Ameryki, naprawdę potężnych i nawet dosyć ekonomicznych.
    > :-)

    Ja piszę o przeciętnych autach sprzed paru lat, nie o jakiejś perełce,
    gdzie się postarali, ani nie o jakimś wyjątkowym gównie.

    > Twojej tezie przeczy chociażby pobiezny rzut oka na pojemności i
    > moce amerykańskich silników v8 od lat 50 po współczesność. Chyba jednak
    > nie tylko pojemność decydowała o mocy, bo to zawsze było podobne -
    > duuuuże. :-) Więc jednak coś innego, nieprawdaz?

    No jakiś tam progres jest, ale relatywnie niewielki. Porównaj sobie
    rozwój konstrukcji silników w europie czy japonii i w USA. W USA coś
    ciekawego zaczyna dziać się w sumie dopiero ostatnio, jeszcze ze 2 lata
    widziałem test jakiegoś auta "sportowego" z USA, które miało wałek w
    bloku, przecież to jakaś tragedia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: