-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: bulgot amerykańskiego v8
Date: Wed, 29 May 2013 13:29:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 47
Message-ID: <ko4orm$cm2$1@node2.news.atman.pl>
References: <ko283t$r83$1@node2.news.atman.pl>
<51a4baa8$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2ge3$4e7$1@node2.news.atman.pl>
<51a4d6e6$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<ko2vo1$jtc$1@node2.news.atman.pl>
<51a53aa6$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
<ko49v7$8f1$1@node1.news.atman.pl> <ko4ehc$dim$1@node1.news.atman.pl>
<ko4jgo$6o8$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1369826998 12994 46.21.210.209 (29 May 2013 11:29:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 May 2013 11:29:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <ko4jgo$6o8$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493647
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-05-29 11:58, Użytkownik Deflegmator napisał:
> komar <k...@1...cc> Wrote in message:
>> W dniu 2013-05-29 09:18, komar pisze:
>>> W dniu 2013-05-29 01:15, t? pisze:
>>>> Deflegmator wrote:
>>>>
>>>>> No wiesz, tak stawiając sprawę, to nie problem też machnąć
>>>>> wypierdka 1.3 litra i go uturbic. Aby okres gwarancyjny jakoś
>>>>> przetrwał... :-)
>>>> Wcale nie jest łatwo zrobić taki silnik w ten sposób, żeby mało palił i
>>>> dobrze jeździł. Nie bez powodu takie konstrukcje pojawiły się całkiem
>>>> niedawno.
>>>>
>>>>> Tyle, ze jakbym miał wybierać, wziąłbym jednak coś
>>>>> niezawodnego.
>>>> Np. V6 z Mustanga, w którym często urywał się wał korbowy po dłuższej
>>>> jeździe w okolicach 200 km/h?
>>>>
>>>>> Amerykańskie silniki też pracują równo. :-) Tylko specyficznie.
>>>> Pracują tak samo równo, jak europejskie V z przerdzewiałym jednym
>>>> kolektorem wydechowym.
>>>>
>>>>> Silnik imprezy spali co najmniej tyle, co ten z camaro, za to
>>>>> dlugowiecznoscia prosty amerykaniec go przebije wielokrotnie. Na co
>>>>> komu taka krótkodystansowa "perelka"?
>>>> Spróbuj wejść w zakręt Imprezą i Camaro to zrozumiesz. :)
>>> co zrozumie? że niby przez silnik Camaro słabo zakręca?
>>>
>> a propos słabo zakręcających amerykańców, to zobacz jak sobie poradził
>> Cadillac CTS-V 6.2 na Nürburgring :)
>>
>
> Czy nawet camaro zl1 - auto tańsze niż niejeden pastuch w tdi, a
> jeżdżące jak superauta z najwyższej półki.
Do pierwszego zakrętu na którym się okazuje że ma na nim
stabilność autobusu. :-)
Statystycznie amerykańskie superauta nadają się do wyścigu
na ćwierć mili (prosty odcinek) lub wyścigów torowych (dwie
proste i dwa łagodne i świetnie wyprofilowane łuki.
Co nie zmienia sytuacji że do przejazdów w trasach są bardziej
wygodne a ich europejska konkurencja kosztuje kilkukrotnie
drożej.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 13:49 Deflegmator
- 29.05.13 13:56 Ergie
- 29.05.13 14:16 tá´Ź
- 29.05.13 14:35 Deflegmator
- 29.05.13 15:58 tá´Ź
- 29.05.13 16:39 tá´Ź
- 29.05.13 17:06 Deflegmator
- 29.05.13 17:20 Deflegmator
- 29.05.13 17:37 tá´Ź
- 29.05.13 17:39 tá´Ź
- 29.05.13 20:28 Deflegmator
- 29.05.13 20:37 Deflegmator
- 30.05.13 12:44 DoQ
- 31.05.13 15:11 tá´Ź
- 31.05.13 15:14 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=