  • 21. Data: 2013-12-09 20:30:31
    Temat: Re: budzik a wyłączony telefon
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l84inn$cqa$...@u...news.interia.pl

    > Na takie modyfikacje ekranu mam za mało pamięci. 512 MB RAMu już teraz gdy
    uruchomię kilka programów dostaje zadyszki.

    U mnie podobnie.

    > Badziewie z tego Androida - chyba z 5 lat jechałem na kompie z Windows XP który
    miał 256 MB RAMu

    I miał takie fajerwerki? Wątpię w to. :)
    Mnie do WXP wystarczy 128 MB a ponoć można obciąć to do 64 MB.

    Póki nie ma przegladarek -- WXP na 128 MB
    pracuje bezproblemowo, a na 256 MB fruwa. :)

    Ale zaflaszkowane strony WWW pochłaniają gigabajty oRAMkowania!!

    > i działał płynnie, a tu głupi telefonik nie może uciągnąć mimo że ma dwukrotnie
    więcej pamięci.

    Są Androidowe launczery wyglądające jak Windows. ;)

    -=-

    Przyznam, że Nova wydawała się doskonała -- wielostronicowe
    docki chowające się automagicznie, pasek powiadomień także
    ukrywający się [pewnie przed organami ścigania, albo i może
    ściągania] gęsta siatka ikoniasta (BTW -- nie można ustawić
    gęstości w poziomie) i zdumiewająca lekkość...

    Ale wobec Nextów -- Nova wymięka...
    A obok Nextów (pchających się oknami ;) i szczelinami)
    jest masa podobnych -- cóż z tego, skoro RAMek za mało...

    Ale Nova jest bez reklam i za darmo -- inne dosłownie
    zaskakują swoimi odzywkami, które w tłumaczeniu na
    język polski zapisać można by jakoś tak: ,,rzuć na tacę!!!''. ;)

    BTW tłumaczenia -- komuś potrzebne w launczerach tłumaczenia
    na język polski. ;) Inny zaś dowcipniś zauważył, że chce
    tłumaczenia na język polski -- map... ;)

    Ciekawe, jak przetłumaczyć na język polski ikony czy drogi?...

    -=-

    Ostatnio dookoła aż trzeszczy w Androidzie od
    iPadziastej polityki -- dla mnie niemiłej. :)

    -=-

    Animowane tapety sterowane żyroskopami, bajery jak w Nextach,
    zakładki po bokach ekranu... Ikony nijak nie nawiązujące do
    aplikacji -- ikona jak pralka, ale uruchamia kamerkę, lusterko
    do m@ila... A im bardziej to zwariowane -- tym lepiej. ;)

    -=-

    Szkoda, że nie mam dużego ekranu (na 17 cali) i dużej
    ilości pamięci -- tak RAMek, jak i flaszkowej...

    -=-

    Ciekawe, czy doczekamy się gołych złomów opartych o RISCi -- na
    które będziemy ciągnęli z zaufanych stron i systemy operacyjne,
    i oprogramowanie użytkowe, w tym rzecz jasna pomerdane aż do
    nieskończoności launczery...

    -=-

    I ciekawe, jak daleko zajdą sprzętowcy -- czy na przykład opracują
    rolowane wyświetlacze. ;) Albo małe akumulatory starczające na wiele
    godzin pracy...

    Monster obciążony Nextami nie parzy jak Notebook, ale poziom
    naładowania akumulatora spada dosłownie w tak zwanych oczach. :)

    -=-

    Pociągnąłem też sporo programów AUDIO -- niemal każdy
    chce dwóch mikrofonów. :) Monster ma tylko jeden, uniwersalny.

    Obok typowych AUDIO są też ,,sonary'' mierzące odległość. :)
    Fajnie by było, gdyby smartfony nie tylko stawały się zabawne
    (jak w wypadku Nextów) ale także użyteczniejsze -- gdyby miały
    przykładowo dokładny (1 mm na 50 metrów) odległościomierz...

    Są też ,,oscyloskopy'' i w ogóle całe plejady ciekawostek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-01-08 21:39:43
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Także Siemens.
    W Samsungu B2710 działa.

    -----

  • 23. Data: 2014-01-09 20:19:45
    Od: Nika <w...@m...com>

    Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można
    wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie
    będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

    - -

    Nika

  • 24. Data: 2014-01-09 20:58:12
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Samsunga Advance nie testowałam na wyłączonym telefonie, ale można
    > wyłączyć dźwięk i włączyć tryb offline - budzik zadziała, a nikt nie
    > będzie budził Cię przed czasem telefonami, bo rozumiem, ze to o to chodzi?

    W trybie samolotowym (offline) każdy telefon obudzi. Chodzi o wyłączony
    telefon.