  • 11. Data: 2014-05-27 12:04:14
    Temat: Re: budżetowa płyta do i7 4770 oraz cichy wentylator
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

    php?Idx=782&categoryn
    > Tej konstrukcji nie widziałem. Troszkę niepokoją mnie te zabudowane
    > narożniki, mam wrażenie że w ten sposób pogarsza się przepływ powietrza
    > pomiędzy finami. Ciekawe jak wygląda porównanie z HR-22. Widziałeś gdzieś
    > takie testy?

    Niestety dawno nie bawiłem się w PC i OC bo przeszedłem na laptopa i raczej
    dorywczo mam dostęp do tego typu testów.

    Z czego co pamiętam to tem. wachała się powmiędzy 35 a 60 stopni podczas
    grania BF4, D3 itp ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-05-27 12:41:57
    Od: Peter <k...@w...pl>

    ww napisał:

    > Myśle np o czymś takim:
    >
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/silentiumpc
    -fera-2-he1224-test.html

    > Super tani to on nie jest ale to podobno absolutne minimum jeśli chce się uzyskać
    względną
    > ciszę przy dobrej wydajności.

    Mam taki wentylator na i7-4771. W Iddle ledwo go słychać, przy pełnym obciążeniu 100%

    wszystkich 8 wątków umiarkowanie więcej a temperatura procesora 78C.
    Polecam

    --
    Peter

  • 13. Data: 2014-05-27 15:50:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 May 2014 12:04:14 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > dorywczo mam dostęp do tego typu testów.
    >
    > Z czego co pamiętam to tem. wachała się powmiędzy 35 a 60 stopni podczas

    A pachniała fiołkami czy raczej czymś innym?

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 14. Data: 2014-05-28 10:14:59
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    php?Idx=782&categor
    > A pachniała fiołkami czy raczej czymś innym?

    Upssss .... wahała ... przepraszam ... masz rację mój błąd.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-05-28 11:11:18
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-27 11:44, Piotr Rezmer pisze:
    php?Idx=782&categoryname=Cooling
    > Tej konstrukcji nie widziałem. Troszkę niepokoją mnie te zabudowane
    > narożniki, mam wrażenie że w ten sposób pogarsza się przepływ powietrza
    > pomiędzy finami.
    Pogarsza przepływ powietrza w narożnikach, ale narożniki są "najdalej" i
    najsłabiej chłodzą - więc ich pogorszenie niewiele zmienia. Za to przez
    ograniczenie przepływu powietrza w narożnikach - poprawia przepływ na
    środku, tam gdzie ten przepływ daje lepszy rezultat w chłodzeniu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173