    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: budżetowa płyta do i7 4770 oraz cichy wentylator
    Date: Tue, 27 May 2014 08:35:37 +0200

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:lm003b$ebo$1@node1.news.atman.pl...

    > Mam ten sam procesor i zakupiłem płytę Asrock H87M Pro4.
    > Jak na razie żadnych BSOD
    >
    > wg. ceneo od 270 zł

    Tania płyta to np ta:

    http://www.agito.pl/plyta-glowna-gigabyte-ga-h81m-s2
    ph-79-916466.html?attr=264-650466

    Ma normalne LPT i HDMI. Mnie slotów na ram, mniej wszystkiego, ale pasuje
    chyba do moich
    wymagań.

    > Mam podłączone po DVI-D 2 monitory 24" 1920x1200. Działa bez problemu,
    > miałem tylko problem z uzyskaniem tej rozdzielczości na DSUB.

    > Jest na płycie ale musisz dokupić śledzia (brak w zestawie).

    Da się to kupić ? Przejrzałem BARDZO POBIEŻNIE kilka miejsc i nie ma.
    Jedynie
    jakieś stare śledzie z czasów płyt AT. Zresztą takie nawet mam tylko czy to
    może być
    kompatybilne ? Nawet wtedy były ich 2 standardy.

    > Aktualnie mam boxowy wentylator Intela, jest przyzwoicie, tzn słychać
    > wentylator nawet w IDLE ale nie jest to dźwięk natrętny. Tyle, że ja mam w
    > miarę wyciszoną obudowę matami.

    A ja nie mam boxowego wentylatora. Mam sam procesor. I ma być prawie
    niesłyszalny
    przy braku obciążenia.

    Myśle np o czymś takim:

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/silentiumpc
    -fera-2-he1224-test.html

    Super tani to on nie jest ale to podobno absolutne minimum jeśli chce się
    uzyskać względną
    ciszę przy dobrej wydajności.