  • Data: 2009-05-31 16:53:58
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj, drogi vari, już nikomu. Dlatego nie opłaca się TP wycinać takich
    > numerów z poziomu centrali, ponieważ praktycznie nie ma nadużyć z nimi
    > związanych. (Co innego kiedyś...)

    No jak to ?
    Toż to praktycznie doskonale anonimowe źróło dostępu do sieci.
    Można np włamać sie na ważny serwer i trop doprowadzi do budki w takim
    (wcale nie) małym kraiku w Europie centralnej.
    I co dalej ?
    Jak ktoś jeszcze zastosuje inne srodki ostrożności to już jest nie do
    złapania.
    Nawet nie trzeba ponosić kosztów jak np zmiana MAC adresu WiFi w przypadku
    korzystania z publicznego accespionta WiFi.
    Chyba nie powinno się ułatwiać takiej działalnosci, tym bardziej, że żaden
    legalny użytkownik nie będzie korzystał z 0202122 (w dzisiejszych czsach
    modemem akustycznym chyba nawet by się nie połączył z takiego zaplutego
    mikrofonu, tym bardziej że po drugiej stronie ma być numer dostępowy TP*).

    * - wcale nie łatwy do NORMALNEJ eksploatacji w dzisiejszych czasach
    (podczas padniecia Neo czasem korzystam to wiem).
    Nie jest tak źle jak w latach 90 (zrywanie czy 100 prób redialu zakończonych
    zajętością).
    Za to za każdym razem jest połączenie ale martwe i albo modemy się nie mogą
    dogadać albo nie chce się autoryzować albo wszystko jest niby OK ale nie ma
    ruchu do internetu (pakiety nie przechodzą).
    Chyba lachę na tym położyli i dziala siłą rozpędu.
    Skoro normalnie trudno skorzystać to jak skorzystać modemem akustycznym w
    trzeszczącej budce ?
    Co innego zastąpienie automatu modemem laptopa.
    vari