    From: Dominik & Co <D...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: buczące głośniki
    Date: Tue, 24 Jan 2012 08:33:23 +0100

    W dniu 22-01-2012 15:28, "swieże.pieczywo" rzecze:

    > hej, mam takie stare głośniki komputerowe samsunga sms 7631 i od
    > dłuższego czasu buczą niemiłosiernie, a muzyki wcale tak głośno nie
    > słucham, niemniej jeżeli ściszę znacznie to problem znika. dziaję się
    > tak zarówno gdy podpięty jest odtwarzacz mp3, gramofon czy discman.
    > dlaczego się tak dzieje i czy da się jakoś to naprawić?

    Skoro jest tak samo przy innych źródłach dźwięku, to przyczyna
    tkwi w samych głośnikach.

    Najprawdopodobniej problem jest z zasilaczem. Stawiałbym na
    wyschnięty (znacznie zmniejszona pojemność) kondensator filtrujący
    za mostkiem prostowniczym, zwłaszcza że przy małym obciążeniu
    (ciche odtwarzanie) jest lepiej. Naprawa nie powinna być skomplikowana,
    ale lepiej dać komuś, kto wie za który koniec się trzyma lutownicę ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)