  • Data: 2014-07-27 18:04:21
    Temat: Re: bucząca obudowa
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 20:50:06 +0200, ww napisał(a):

    > Zwariuje zaraz ! Dyski HDD w obudowach revoltec silencer 2, SSD brzęczeć
    > chyba nie powinien,

    Nie widziałem tej konstrukcji na żywo, ale na oko nie wygląda zbyt
    obiecująco (testowałem coś podobnego i nie byłem zadowolony). Jedyną
    fabryczną konstrukcją, która gwarantuje nieprzenoszenie się drgań dysku na
    obudowę jest Sharkoon Hdd Vibe Fixer (nie mam nic wspólnego z tą aukcją):
    http://allegro.pl/f1s105-sharkoon-hdd-vibe-fixer-obu
    dowa-sata-ide-i4393871973.html
    Kiedyś miałem samoróbkę z gum od wecków, ale szybko parciały, kupiłem Vibe
    Fixera i jestem zadowolony (a jestem cichofilem!). A moja buda to
    "legendarny" Codegen.

    --
    GLaF