  • 1. Data: 2011-09-26 20:18:07
    Temat: bójka kierowcy puszki z motocyklistą - kto miał rację? (wideo)
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590

    Dość ciekawa sytuacja...

  • 2. Data: 2011-09-26 20:22:53
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    kamil_pl pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590
    >
    > Dość ciekawa sytuacja...

    nie widac co sie działo wczesniej a musiało sie dziac. Za plecami kamery

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-09-26 20:25:03
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > nie widac co sie działo wczesniej a musiało sie dziac. Za plecami kamery

    Hmm zgaduje... kierowca auta nie byl zadowolony ze sposobu wyprzedzania go
    przez motocykl...? Ciekawe...

  • 4. Data: 2011-09-26 20:32:07
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-09-26 22:18, kamil_pl pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590
    >
    > Do?ae ciekawa sytuacja...

    dziwny gosc, po co sciagal kask ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 5. Data: 2011-09-26 20:32:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Sep 2011 22:25:03 +0200 osobnik zwany kamil_pl
    wystukał:

    numery totka też przewidujesz?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2011-09-26 20:44:33
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kamil_pl"
    Dość ciekawa sytuacja...

    Daje rade motocyklista, swoj chlop.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-09-26 20:50:17
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Piotr May"
    dziwny gosc, po co sciagal kask ?

    Piotrus - rup zdjecia, pisz- ale nie probuj boksowac w kasku.
    Ani widoku, ani z baniaka wyjechac a latwo nadziac sie na kolano bo szczeka
    zaprasza do zlapania.
    Wiem bo na preclu pisali...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-09-26 20:55:54
    Temat: Re: bójka kierowcy puszki z motocyklist? - kto mia3 racje? (wideo)
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    > numery totka też przewidujesz?

    Dla Ciebie wszystko.

  • 9. Data: 2011-09-26 21:51:41
    Od: "Drzewo" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kamil_pl" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.liveleak.com/view?i=611_1317049590
    >
    > Dość ciekawa sytuacja...
    No :) Szkoda tylko, że gość odjechał i nie widać było co się potem działo :)

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

    www.motoaukcje.eu

  • 10. Data: 2011-09-27 04:57:58
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > No :) Szkoda tylko, że gość odjechał i nie widać było co się potem działo :)

    ojtam ojtam ... jak to u ruskich, pewnie któryś wyjął pistolet i
    zastrzelił drugiego.. wsio normalne

    http://gangbannger666.wrzuta.pl/film/8VERfF6pcd8/dow
    cip_z_skrzynka_na_listy

    Odys