  • 11. Data: 2011-09-27 06:35:20
    Temat: Re: bójka kierowcy puszki z motocyklistą - kto miał rację? (wideo)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 26.09.2011 22:32, Piotr May pisze:

    > dziwny gosc, po co sciagal kask ?

    żeby więcej widzieć

    - gildor

  • 12. Data: 2011-09-27 06:59:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > dziwny gosc, po co sciagal kask ?
    Jak już ściągął, to powinien użyć go jako "przedłużki" ręki :)
    WOJO

  • 13. Data: 2011-09-27 07:26:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    gildor napisał(a):

    > żeby więcej widzieć

    jakby mial kask za 3kpln to by widzial duzo

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2011-09-27 09:07:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 08:35:20 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > żeby więcej widzieć

    Prawie jak stormtroopers:)

    --
    Glub
    SW-T400

  • 15. Data: 2011-09-27 11:57:00
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 27 Wrz, 11:07, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Prawie jak stormtroopers:)
    Dupatam

    Widok przez te wizjery byl naprawde spoko, dodatkowo obraz byl
    wspomagany roznego rodzaju filtrami.
    Problemem byly te cholerne miotacze.

    pozdr

    Bartek

  • 16. Data: 2011-09-27 13:20:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.09.2011 13:57, Bartek Kacprzak pisze:

    > Widok przez te wizjery byl naprawde spoko, dodatkowo obraz byl
    > wspomagany roznego rodzaju filtrami.
    > Problemem byly te cholerne miotacze.

    Chińskie lufy? ;->

  • 17. Data: 2011-09-27 13:26:15
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    "> Daje rade motocyklista, swoj chlop.

    Ten pierwszy dostal strzala, ze az milo.

  • 18. Data: 2011-09-27 16:38:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jaro pisze:
    > "> Daje rade motocyklista, swoj chlop.
    >
    > Ten pierwszy dostal strzala, ze az milo.

    No nie wiem, może kierowca był już wstępnie "zrobiony"?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2011-09-27 18:00:25
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "kamil_pl"
    > Dość ciekawa sytuacja...
    >
    > Daje rade motocyklista, swoj chlop.
    No z drugim juz nie bardzo :(

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 20. Data: 2011-09-28 19:49:21
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 26.09.2011 22:18, kamil_pl pisze:
    > Dość ciekawa sytuacja...

    W której sekundzie dokładnie?