  • 1. Data: 2010-08-15 06:48:00
    Temat: body traci kontakt z lampa
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl>

    Witam
    Kupiłem używane body a700 Lampa po wsunięciu w sanki ma luz a co gorsze
    przy przechyleniu aparatu body przestaje ją widzieć, trzeba docisnąć i znów
    jest zauważana... Czy z tym można coś zrobić oprócz zwrócenia body?;)
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 2. Data: 2010-08-15 07:26:12
    Temat: Re: body traci kontakt z lampa
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Sie, 08:48, Łukasz Goran <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przy przechyleniu aparatu body przestaje ją widzieć, trzeba docisnąć i znów
    > jest zauważana... Czy z tym można coś zrobić oprócz zwrócenia body?;)

    ...z jaka lampa?
    Trzeba lampe dokrecic, lub przesunac zatrzask.
    StaM

  • 3. Data: 2010-08-15 10:39:30
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Sie, 09:26, StaM <q...@g...com> wrote:

    > ...z jaka lampa?
    > Trzeba lampe dokrecic, lub przesunac zatrzask dociskajacy lampe blyskowa.
    > StaM

    Oczywiscie nie cala lampe na sile dokrecac, tylko pokretlo na dole.
    Ostrzegam, bo Twoje pytania sa dosc infantylne.
    StaM

  • 4. Data: 2010-08-15 18:04:59
    Od: Lukasz Goran <g...@o...pl>

    > Oczywiscie nie cala lampe na sile dokrecac, tylko pokretlo na dole.

    ale tam nie ma nic czy by mozna krecic, no a lampa nie zamierzam:)
    Lukasz Goran Gadzik
    151731

  • 5. Data: 2010-08-15 18:14:19
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Sie, 20:04, Lukasz Goran <g...@o...pl> wrote:

    > ale tam nie ma nic czy by mozna krecic, no a lampa nie zamierzam:)
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz Goran Gadzik
    > 151731

    Sprawdz piny (styki) w lampie, czy sprezynuja nalezycie, przemyj
    spirytusem.
    StaM