  • 1. Data: 2011-04-12 15:44:57
    Temat: blueconnect
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    moze nie ta grupa ale nie znalazlem bardziej odpowiedniej

    mam modem E112 i blueconnect startrer - internet GSM na karte

    dzis wlaczam laptopa probuje sie polaczyc programem ERY i nie dziala

    pisze cos takiego :

    blad 619 nie mozna ustanowic polaczenia ze zdalnym komputerem wiec
    port uzywany do tego polaczenia zostal zamkniety

    brak polaczenia dla danych

  • 2. Data: 2011-04-12 16:07:29
    Temat: Re: blueconnect
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 08:44:57 -0700 (PDT), krzychu napisał(a):

    > moze nie ta grupa ale nie znalazlem bardziej odpowiedniej

    Masz rację, to nie ta grupa. Poszukaj dokładniej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-04-12 17:21:19
    Od: Gryngol <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 17:44, krzychu pisze:
> [...]
    >
    > blad 619 nie mozna ustanowic polaczenia ze zdalnym komputerem wiec
    > port uzywany do tego polaczenia zostal zamkniety

    wczoraj kilku moich klientów miało ten sam problem, w erze i w orange,
    cos jest na rzeczy?

  • 4. Data: 2011-04-21 16:26:14
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    powiedzieli mi w punkcie ERA ze modem uszkodzony z winy klienta

    chyba ich porypalo ja nic nie zrobilem

    mozna cos z tym zrobic ?

  • 5. Data: 2011-04-21 20:32:17
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    krzychu wrote:

    > mozna cos z tym zrobic ?

    Ja bym na poczatek zapytal co niby klient uszkodzil.

    --
    Wojtek