  • 1. Data: 2011-02-03 13:21:00
    Temat: blu-ray
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Witam.

    czym przerobic material z blu-raya na format mkv?
    potrzebuje nazwy jakiegos dobrego programu do tego

  • 2. Data: 2011-02-03 13:26:47
    Temat: Re: blu-ray
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-03 14:21, Kell a pisze:
    > Witam.
    >
    > czym przerobic material z blu-raya na format mkv?
    > potrzebuje nazwy jakiegos dobrego programu do tego

    Projektorem.
    NTG

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 3. Data: 2011-02-03 13:30:53
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):

    >Projektorem.
    >NTG

    Slaby.... A cos innego?

  • 4. Data: 2011-02-03 13:31:14
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 14:21, Kell a pisze:
    > Witam.
    >
    > czym przerobic material z blu-raya na format mkv?

    Komputerem.

  • 5. Data: 2011-02-03 13:38:18
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Komputerem.

    A ja myslalem, ze komorka.

    >NTG

    Ok, NTG to NTG ale skoro nie wiesz (a nie wiesz)
    to po co powtarzasz po kims? Bo tej blyskotliwej mysli powyzej nie licze.

  • 6. Data: 2011-02-03 13:39:59
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2011-02-03 14:38, Kell a pisze:

    > A ja myslalem, ze komorka.

    > Ok, NTG to NTG ale skoro nie wiesz (a nie wiesz)
    > to po co powtarzasz po kims? Bo tej blyskotliwej mysli powyzej nie licze.
    1. NTG
    2. Google wyłączyli?

    --
    sandman

  • 7. Data: 2011-02-03 13:41:36
    Od: Kell a <k...@n...com>

    sandman <s...@p...wprost.pl> napisał(a):

    >1. NTG
    >2. Google wyłączyli?

    No kolejny NTG. Sam piszesz nie na temat i na dodatek sie powtarzasz.
    Google nie wylaczyli, ale zycia mi zabraknie na testowanie programow.

  • 8. Data: 2011-02-03 13:42:39
    Od: Kell a <k...@n...com>

    OK, watek zamkniety, zeby komus znowu do glowy nie przyszlo
    pisac NTG, bo kazda kolejna odpowiedz bedzie juz NTG

  • 9. Data: 2011-02-03 13:59:48
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-03 14:42, Kell a pisze:
    > OK, watek zamkniety, zeby komus znowu do glowy nie przyszlo
    > pisac NTG, bo kazda kolejna odpowiedz bedzie juz NTG

    Co znaczy zamknięty? Tego posta nikt nie przeczyta?
    To nie forum, to życie. Piszesz nie na temat - licz się z konsekwencjami.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 10. Data: 2011-02-03 14:21:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 14:42, Kell a pisze:
    > OK, watek zamkniety, zeby komus znowu do glowy nie przyszlo
    > pisac NTG, bo kazda kolejna odpowiedz bedzie juz NTG

    Jak najbardziej TG, chociaż może OT ;->