  • 1. Data: 2011-02-03 07:13:56
    Temat: Dell PE2800 szyny montażowe RACK
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Witam, może ktoś się będzie orientował. Z jakiego innego modelu serwera
    podejdą szyny montażowe rack 19' do serwera Dell PE2800? Jestem w stanie
    sprawdzić szyny z Dell PE2850 z tym, że nie chciałbym niepotrzebnie
    demontować go z szafy.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 2. Data: 2011-02-03 08:31:08
    Temat: Re: Dell PE2800 szyny montażowe RACK
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done <
    "=?UTF-8?B?Ik1pY2hhxYIgXCJIb01NZVJcIiBQYXN6ZWsi?="
> [...]
    >podejdą szyny montażowe rack 19' do serwera Dell PE2800? Jestem w stanie
    >sprawdzić szyny z Dell PE2850 z tym, że nie chciałbym niepotrzebnie

    Raczej bałbym się wieszać go na szynach z 2850. 2800 jest prawie dwa
    razy cięższy (nawet pomijając przewidywaną niekompatybilność samych
    szyn).

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\

  • 3. Data: 2011-02-03 09:07:39
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-03 09:31, Mariusz Kruk pisze:
    > Raczej bałbym się wieszać go na szynach z 2850. 2800 jest prawie dwa
    > razy cięższy (nawet pomijając przewidywaną niekompatybilność samych
    > szyn).

    Sprawdziłem, nie pasują. Inny rozstaw "kołków".

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek