eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu z układami Sandy Bridge
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-02-03 13:26:44
    Temat: ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu z układami Sandy Bridge
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Może komuś się przyda:

    ________________________________________________
    List otwarty do klientów i partnerów firmy ASUS

    Szybka reakcja na wykrytą przez firmę Intel usterkę w procesorach Sandy
    Bridge

    Firma ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu, którego dotyczy usterka


    Warszawa, 1 lutego 2011 -- 31 stycznia 2011 roku firma Intel(R) ogłosiła
    wykrycie usterki w układach Sandy Bridge z serii Intel(R) 6, znanych też
    jako Cougar Point. Firma Intel(R) wstrzymała dostawy produktów
    wyposażonych w Sandy Bridge i rozpoczęła produkcję nowej wersji układu.
    Usterka dotyczy jedynie układu wspomagającego, nie ma wpływu na
    procesory drugiej generacji Intel(R) Core(TM), takich jak i5, czy i7.

    Zgodnie ze swoją filozofią inspirujących innowacji i trwałej perfekcji,
    firma ASUS podjęła działania mające na celu zabezpieczenie interesów
    swoich klientów na całym świecie. Bierzemy pełną odpowiedzialność za
    zagwarantowanie bezproblemowego działania wszystkich naszych produktów.
    Gwarancja ta obejmuje zwrot pieniędzy lub wymianę wszystkich produktów,
    których dotyczy usterka, bez zadawania jakichkolwiek pytań i bez
    obciążania naszych klientów jakimikolwiek kosztami. Podejmujemy
    działania natychmiast - pierwszym krokiem jest wstrzymanie przez nas
    dostaw produktów wyposażonych w układy Sandy Bridge. Obejmuje to
    wszystkie kanały dystrybucji i sprzedaży - firma ASUS sprzedaje jedynie
    produkty gwarantujące wysoką jakość.

    Klienci, którzy już posiadają produkt firmy ASUS, którego dotyczy
    wykryta usterka, powinni odwiedzić stronę
    http://event.asus.com/2011/SandyBridge/notice/ i zapoznać się z
    informacjami dotyczącymi gwarancji. Z chęcią odpowiemy na wszelkie
    pytania dotyczące tej sprawy, zapewnimy też informacje dotyczące nowych
    wersji technologii Sandy Bridge. Klienci, których notebooki i komputery
    stacjonarne objęte są gwarancją związaną z usterką mogą wybrać zarówno
    zwrot pieniędzy, jak i wymianę sprzętu.

    Jeśli chodzi o płyty główne, otrzymaliśmy potwierdzenie od firmy Intel(R),
    że usterka Cougar Point nie ma wpływu na porty SATA 0 i 1. Co więcej,
    firma ASUS jako pierwsza zapewniła dodatkowe porty SATA 3Gb/s i SATA
    6Gb/s w wielu płytach głównych wykraczając tym poza specyfikacje firmy
    Intel(R). Usterka nie ma wpływu na te porty, dzięki czemu klienci mogą
    cieszyć się niezawodnym działaniem zakupionego sprzętu. Dajemy jednak
    możliwość wymiany lub zwrotu pieniędzy za płyty główne, na które usterka
    mogła mieć wpływ. Długość gwarancji na te płyty główne rozpoczyna się od
    nowa, aby dać klientom odpowiednią ilość czasu na zaopatrzenie się w
    urządzenia zastępcze.

    Chcemy zapewnić swoim klientom kontakt w sprawie usterki. Będzie on
    możliwy poprzez naszych partnerów i dystrybutorów. Tak jak wcześniej
    wspomniano, klienci mogą zwrócić produkty, których dotyczy usterka i
    otrzymać zwrot pieniędzy lub nowe urządzenie.

    Wszelkie nowe informacje na temat rozwoju sytuacji z Sandy Brdge
    będziemy publikować na naszej oficjalnej stronie internetowej, jak
    również za pośrednictwem innych kanałów komunikacji. Dziękujemy za
    wyrozumiałość, wsparcie i współpracę. Przepraszamy też za wszelkie
    niedogodności.

    Z poważaniem,
    Firma ASUS

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: