  • 1. Data: 2009-10-02 07:16:02
    Temat: blokowanie telefonu GSM po IMEI
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    W jaki sposob realizowane jest blokowanie telefonu GSM po IMEI?

    Czy numer ten jest dopisywany na czarna liste u operatora i BTSy
    przestaja sie z nim komunikowac, czy jest to jakis rodzaj instrukcji
    wysylanej do aparatu ktory go blokuje?

  • 2. Data: 2009-10-02 08:14:04
    Temat: Re: blokowanie telefonu GSM po IMEI
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Oct 2009 09:16:02 +0200, Kazik napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy numer ten jest dopisywany na czarna liste u operatora i BTSy
    > przestaja sie z nim komunikowac, czy jest to jakis rodzaj instrukcji

    Zależy od operatora, niektórzy ustawiają tak, że BTS odmawia obsługi, inni
    pozwalają się zalogować do sieci, ale nie pozwalają wykonywać połączeń.
    Ten drugi sposób jest lepszy bo pozwala delikwenta namierzyć i przekazać
    dane policji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-02 13:01:15
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Kazik wrote:
    > W jaki sposob realizowane jest blokowanie telefonu GSM po IMEI?
    > Czy numer ten jest dopisywany na czarna liste u operatora i BTSy
    > przestaja sie z nim komunikowac,

    Tak na poziomie sieci szkieletowej (EIR).

    > czy jest to jakis rodzaj instrukcji
    > wysylanej do aparatu ktory go blokuje?

    Nie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-10-02 16:36:33
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-02 10:14, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > pozwalają się zalogować do sieci, ale nie pozwalają wykonywać połączeń.
    > Ten drugi sposób jest lepszy bo pozwala delikwenta namierzyć i przekazać
    ...która i tak nic z tym nie zrobi... Chyba, że jesteś np. premierem,
    prezydentem albo innym wysoko postawionym urzędnikiem. Mojego telefonu
    nie znaleźli :(

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call