-
21. Data: 2010-12-01 14:23:57
Temat: Re: [zale sie] sruby i klucz
Od: WS <L...@c...pl>
On 1 Gru, 12:45, Sebastian Kaliszewski
<s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:
> Tomasz Pyra wrote:
> > Dlatego np. w instrukcjach znajdziesz zakaz uruchamiania na pych ze
> > wzgl d w przeciwpo arowych (spr buj zgadn jak to trzeba zrobi ).
>
> Mam ogranioczon wyobra ni a ludzka g upota jest wszak niesko czona --
> powiedz jak :)
No wlasnie, jak? Bo ja slyszalem, ze zakaz jest ze wzgledu na
mozliwosc uszkodzenia katalizatora po zalaniu go benzyna, ale pozar?
WS
-
22. Data: 2010-12-01 19:30:00
Temat: Re: [blog][zale sie] sruby i klucz
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-12-01 12:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
> Tomasz Pyra wrote:
>> W dniu 2010-11-29 21:53, Tata pisze:
>>> Instrukcja Seata, ZABRANIA smarowania jakimkolwiek smarem, śrub
>>> mocujących koła! Instrukcja obsługi Toledo, str. 3.68, cyt: "...-w
>>> żadnym wypadku nie wolno ich powlekać smarem lub olejem!".
>>
>> Bo ludzie to czasami wpadną na takie pomysły, że zamiast wnikać w
>> szczegóły lepiej po prostu napisać że nie wolno i już.
>> Nie zdziwiłbym się gdyby niejeden już unurzał śruby w jakimś Towocie,
>> albo zalał wszystko WD-40 i może nawet nie tyle to się rozkręciło co
>> zapaprał tym tarcze hamulcowe.
>>
>> Dlatego np. w instrukcjach znajdziesz zakaz uruchamiania na pych ze
>> względów przeciwpożarowych (spróbuj zgadnąć jak to trzeba zrobić).
>> Samo w sobie nie jest to niczym złym, ale jak ktoś wykaże się dużą
>> dozą inwencji to da radę podpalić samochód.
>
> Mam ogranioczoną wyobraźnię a ludzka głupota jest wszak nieskończona --
> powiedz jak :)
Ponoć ciągnąć przez wiele kilometrów samochód na holu i próbując odpalić
można nalać wystarczająco dużo paliwa do wydechu, żeby to się skończyło
pożarem (Dzidek dał radę przepalić wydech, więc to możliwe).
Druga wersja to próba odpalenia na pych na wstecznym podczas pchania do
przodu, kiedy silnika kręci się do tyłu i pompuje rozpylone
wtryskiwaczami paliwo do dolotu.