  • Data: 2010-10-04 17:06:35
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > Bredzisz. Laweciarzowi nic nie płacisz.

    Rozumiesz to co czytasz?

    > Tak, ma zapłacić milion.

    Nie osłabiaj mnie.

    > Bredzisz - art. 130a PoRD.

    Ten artykuł mówi o tym, w jakich przypadkach pojazd będzie usunięty na
    koszt właściciela. W tym przypadku do usunięcia pojazdu nie doszło.

    Po za tym z opisu wynika, że pojazd nie utrudniał ruchu i nie zagrażał
    bezpieczeństwa więc nawet gdyby został usunięty to zasadność tegoż byłaby
    dyskusyjna. Tak czy siak usunięty NIE ZOSTAŁ więc ten artykuł nie ma tu
    zastosowania.

    --
    ignorance is bliss