  • Data: 2013-05-26 08:59:36
    Temat: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-25 23:44, JoteR pisze:

    > Tam, gdzie można je przed zakupem pomacać, a nie polegać tylko na
    > zapewnieniach dreśka, że telefon jest "jak nowy, używany przez
    > kobietę", co zazwyczaj oznacza ledwo trzymający się kupy szmelc. I
    > tam, gdzie przekazując swoje pieniądze, otrzymujesz towar od razu, a
    > nie w bliżej nieokreślonej przyszłości, o ile w ogóle. Ja ostatni
    > telefon dla córki kupiłem via Gumtree.

    Ale co za problem? Idziesz do komisu GSM który jest praktycznie teraz w
    każdym większym markecie i macasz używkę do woli.
    Co się po zakupie będzie działo to już taka sama loteria, z tym, że
    łatwiej wrócić na stoisko i ręcznie wytłumaczyć w czym problem.

    Jeśli chodzi o nowy to właśnie przed zakupem tydzień temu porównałem
    sobie - aledrogo - 650zł, stoisko GSM z opcją macania i wielokrotnie
    przemacany: 790zł.
    Gdzie kupiłem?

    --
    Irokez