  • Data: 2013-05-25 23:24:40
    Temat: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.05.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Wiele osob nie zrobi przesiadki, pomimo poczatkowego entuzjazmu obecnie
    > nie widze potrzeby zakupu SGS3 czy SGS4. Tym bardziej, ze wciaz
    > pojawiaja sie na SGS2 aktualizacje.

    Nie szkodzi, jesteś zadowolony i nawet o tym piszesz, kiedyś w końcu
    zmienisz i raczej wiadomo co kupisz. Większość dopiero kupi pierwszego
    smatrfona. Z tych co już mają, większość zmieni telefon razem z promocją
    co 2 latka. W praktyce da się zawalczyć tylko o tych co sami powiedzą,
    jaki/jakiej marki chcą telefon, to ma Apple, teraz o to zabiega Samsung.

    > Chyba sie zgodzisz, ze narzut na SGS4 obecnie jest znacznie wyzszy niz
    > na SGS2?

    Ja nie wiem, sądzę że produkcja SGS2 nie kosztuje już tyle co przed
    premierą, a te już wyprodukowane, można tylko sprzedać lub zutylizować.

    > Pewnie, ze nie jest to strata, ale tez nie jest to zysk taki jaki moglby
    > byc.

    To jest najlepsze co można zrobić by wygrać na rynku i dobrze zarobić.
    Przynajmniej tak mi się wydaje, patrząc też z własnej perspektywy.
    bo...
    Kiedyś kupiłem SG i7500, bo miał co czego pożałowało HTC w pierwszych
    androidach, niestety zapomnieli o RAM i update. Dlatego m.innymi nie
    mam obecnie i nie planuję zakupu Samsunga.

    Na szczęście dla nich w ogóle mało kto kupił SG i7500.

    --
    kakmaratgmaildotcom