  • Data: 2015-09-01 20:15:18
    Temat: Re: bezprzewodowe myszki logitech
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-01 o 18:18, ww pisze:
    >> M705 jest OK.
    Ehh takie generalizowanie. Mam M705 i nie mam o niej dobrego zdania.
    Uzywam jak potrzebuje zrobić czyjś komputer. Przy niskiej
    rozdzzielczosci ekranu jest przyzwoita, przy 2560x1600 sie nie da
    uzywac! To ma tylko 1000 dpi i 0 precyzji. Kupilem z braku laku po G7 i
    wg mnie to duzo gorsza myszka. Na codzien uzywam Razer Respawn 3500 i te
    2 myszy dzieli przepasc. A co kupic? wiem ze znalesc dobra bezprzewodowa
    precyzyjna mysz graniczy z cudem. A juz jak jestes leworeczny jak ja to
    kaplica :) Z tanich myszek przyjemnie dziala A4Tech X7 R4.
    Krzysiek aka Tasiorsa