  • 1. Data: 2015-09-01 14:22:09
    Temat: bezprzewodowe myszki logitech
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Mam 2 sztuki Logitech MX620 i niestety obydwie działają już
    fatalnie. Kursor nie przesuwa się płynnie tylko szarpie lub wręcz
    zatrzymuje się całkiem na przykład na 6 sekund. Poza tym myszki
    są świetnej jakości. Przez 7 lat nic się nie wytarło, nie złamało,
    nie wyrobiło... oczywiście poza słynnymi micro switchami. Co z tego
    jednak skoro teraz wolę już używać jakiegoś noname z media marktu
    (bezprzewodowa za 50 zł) lub nawet jakiejś z kablem za 15 zł.

    Ma ktoś pomysł co mógłbym teraz kupić ? Koniecznie myszka
    pełnowymiarowa, bezprzewodowa, raczej na oko odpowiadają mi tylko
    różne logitechy. Koniecznie z tym wypasionym kółkiem z MX620. Nie musi
    działać na szkle ani cholera wie czym. Najlepiej do 200 zł ale też
    niekoniecznie.

    Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
    polecić ?

    Dzięki

  • 2. Data: 2015-09-01 14:45:19
    Temat: Re: bezprzewodowe myszki logitech
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 14:22, ww pisze:
    > Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
    > polecić ?

    Ciężko coś doradzać. Łapę każdy ma inną, tak samo jak upodobania.
    Kształt MX620 też mi bardzo leżał.
    Długo szukałem, wybrzydzałem i niestety stanęło na m705.
    Poza kształtem i umieszczeniem przycisków ;-) bez zastrzeżeń

  • 3. Data: 2015-09-01 15:22:37
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 14:45, z pisze:

> [...]
    > Długo szukałem, wybrzydzałem i niestety stanęło na m705.
    > Poza kształtem i umieszczeniem przycisków ;-) bez zastrzeżeń

    To 'niestety' nie brzmiało dobrze. Na oko wygląda podobnie do tej MX520.
    Naprawdę aż tak się różnią ? I jest jeszcze CIĘŻSZA ?

  • 4. Data: 2015-09-01 15:34:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 15:22, ww pisze:
    > To 'niestety' nie brzmiało dobrze. Na oko wygląda podobnie do tej MX520.
    > Naprawdę aż tak się różnią ? I jest jeszcze CIĘŻSZA ?

    W porównaniu do MX620 jest mniejsza, niższa inny kształt, w złym miejscu
    przyciski. Trzeba pomacać :-)
    Nie jest cięższa i potrafi długo pracować na _jednej_ baterii.
    Żadna taki mi nie leżała w dłoni jak MX620 :-)

  • 5. Data: 2015-09-01 15:45:46
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 15:34, z pisze:

    > W porównaniu do MX620 jest mniejsza, niższa inny kształt, w złym miejscu
    > przyciski. Trzeba pomacać :-)
    > Nie jest cięższa i potrafi długo pracować na _jednej_ baterii.
    > Żadna taki mi nie leżała w dłoni jak MX620 :-)

    To może dlatego na allegro jest tyle "zwrotów sklepowych dużych sieci
    handlowych". A już się napaliłem. Nawet nie mam gdzie iść pomacać. W
    komputroniku jak dadzą dotknąć to na 12 sekund i jeszcze gapią się
    na ręce.

  • 6. Data: 2015-09-01 16:18:25
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może
    > polecić ?

    M705 jest OK.

  • 7. Data: 2015-09-01 18:18:02
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-09-01 16:18, Skylla wrote:

    > M705 jest OK.

    No to mam już 2 przeciwne opinie. A mi MX620 też leży w dłoni
    idealnie...

  • 8. Data: 2015-09-01 18:47:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 16:18:25 +0200, Skylla napisał(a):

    > M705 jest OK.

    Miałem i nie narzekałem aż się popsuła :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 9. Data: 2015-09-01 19:02:33
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-09-01 18:47, Jacek Maciejewski wrote:

    > Miałem i nie narzekałem aż się popsuła :)
    J a bym wolał żeby moje się zepsuły na amen i nieprawialnie niż udawały
    że działają.

  • 10. Data: 2015-09-01 19:36:05
    Od: "Robin" <z...@p...onet.pl>

    cut
> [...]
    > niekoniecznie.
    >
    > Ma ktoś coś takiego (najlepiej nie od wczoraj tylko od kilku lat) i może

    Też polecam M705, dobrze leży w dłoni, działa bez zarzutu, długo trzyma
    bateria, mam ją jakieś 2 lata.

    Robert

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.