  • Data: 2014-07-12 11:35:44
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-11 22:59, Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale ja raczej o czyms innym - koparke zatrudniamy, i dodatkowo powiedzmy
    > dwoch ludzi do lopaty, to juz mniej istotne czy oni zarabiaja po 10 czy
    > 20zl/h

    Ale właściwą robotę zrobi wtedy koparka a ci dwaj czy jeden od łopaty
    tylko wykona poprawki co zajmie mu pewnie mniej czasu niż koparce
    wykopanie tego dołka.

    > Przeszkolic zawsze mozna, przynajmniej wiadomo ile jeszcze lat popracuje
    > w firmie :-)

    Przeszkolenie kosztuje. Zauważyłeś że w ofertach pracy szukają ludzi
    z konkretnymi uprawnieniami lub umiejętnościami a nie chętnych
    do przeszkolenia ?

    > A co za problem wyslac na badania ?

    Dodatkowy koszt.

    > I to zatrudniajacy placi ?

    A kto miałby zapłacić ?

    > No coz, jak ostatni raz slyszalem o zatrudnianiu wiezniow, to bylo
    > raczej odwrotnie - robota zawieziona do wiezienia, zrobiona dosc dobrze,
    > ale placa ... minimalna.
    > Na wiecej przepisy nie pozwalaja, chocby zlecajacy byl chetny.
    > I sie zastanawiam czemu to ma sluzyc ... nauczyc ze pracuj, pracuj, garb
    > ci wyrosnie, a na papierosy nie zarobisz ?

    Bo jeśli w więzieniu jest warsztat to pracuje ale zatrudni tylko
    kilku więźniów i ma ograniczone moce przerobowe. Wożenie ich
    do pracy poza teren więzienia jest nieopłacalne.