  • Data: 2010-07-05 00:15:17
    Temat: Re: bezpieczeństwo?
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c30fe96$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko jakoś mało widać mocno rozbitych dobrych aut, większość to jednak
    > strucle (często dość mocne ale jednak strucle).

    Chodzi Ci o to, że KM niekoniecznie muszą konkurować z szarymi komórkami?
    Zgadzam się, chociaż właśnie te wysilone do granic możliwości Golfy, Civiki
    czy stare BMW
    często lądują na drzewach. Naturalnie wiadomo jak wygląda klientela na te
    auta i może
    niekoniecznie moje uogólnienie przekłada się na miłośników Bentley'ów i
    Rolls-Royce'ów.

    Nie wiem skąd wyciągasz wnioski o tym czego jest więcej po wypadkach, bo
    jeśli
    z obserwacji komisów czy aukcji na allegro, to własnie o to chodzi, żeby nie
    było widać,
    że auto w połowie jest wytworem fabryki, a w połowie zdolności plastycznych
    pana Zdzicha
    z warsztatu blacharskiego.
    Może kwestią istotną jest także opłacalność naprawy. Możnaby faktycznie
    wysnuć
    wniosek, że matizy są bardzo niebezpieczne (trochę tego jest na allegro), a
    faktycznie
    jest tak że po większej stłuczce opłaca się to auto sprzedać na części, bo
    jakakolwiek większa
    naprawa blacharska przekracza wartość auta.
    Natomiast w mojej wypowiedzi chodziło mi o coś zupełnie innego. Mając małe
    auto z silnikiem 0,8 wydaje mi się że dosyć ciężko jest samemu się rozwalić
    przez własną
    głupotę, bo tym się nie da po prostu kozaczyć czy chociażby ruszać z piskiem
    spod świateł.

    Pzdr
    Paweł