-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: n...@s...com
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: bezdętkowe na szprychowych obręczach
Date: Mon, 03 Aug 2009 16:02:30 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <1...@4...com>
References: <h52f2q$ln6$1@inews.gazeta.pl>
<3...@f...pl.eu.org>
<h555e7$hed$1@inews.gazeta.pl>
<a...@4...com>
<h56nla$rjq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: kyl10.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1249308152 15279 95.50.63.10 (3 Aug 2009 14:02:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Aug 2009 14:02:32 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606596
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 3 Aug 2009 15:11:02 +0200, "greg" <g...@f...com>
wrote:
>No myślałem, że sie domyślisz :-)
ja taki raczej niedomyslny jestem :)
>zresztą dałem linki do artykułów na ten temat
nie klikalem :)
>Rzecz jest w tym, że jak jeżdzisz na obniżonym ciśnieniu to dętkowe:
>bardziej się grzeją, łatwiej się przebijają, po przebiciu szybko tracą
>powietrze, opona się kręci względem obręczy i urywa się zawór w dętce.
O trzymanie opony dba trzymak. Jak chcesz latac na obnizonym cisnieniu
to i tak musisz go miec. Obnizenie cisnienia w bezdetkowej nie
spowoduje szybkiego odklejenia bokow i spadniecia opony ?
> Jakoś mi sie nie chce ściągać koła, chrzanić z łatkami itd
Zycze Ci zebys nie musial, ale raczej mala szansa zeby sie udalo.
Zanim kamien przebije detke musi przebic opone, a chyba opona TL nie
jest jakos bardziej odporna na przebicia.
>Ale z kolei może nie trzeba jakoś bardzo ciśnienia obniżać...? Jakby dobrą
>kostkę założyć...? Nie wiem tego...
Ja tam nie znam na marokanskich pustyniach, ale po okolokrakowskich
kamieniach duzo przyjemniej sie jedzie na spuszczonym powietrzu.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.09 22:36 greg
- 04.08.09 05:38 n...@s...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=